Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 6 Ιουνίου 2017

Το τρένο πάτησε 140 εκατομμύρια ευρώ

«Θα είχε αποτραπεί το τραγικό δυστύχημα στο Αδενδρο αν λειτουργούσαν τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιαχείρισης που παρεμβαίνουν αυτόματα σε περιπτώσεις ανθρώπινου σφάλματος».

Η σημαντική αυτή παράμετρος αναδείχτηκε στη χθεσινή συνέντευξη της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), που δόθηκε
στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας με βασικά αιτήματα τη βελτίωση του σιδηρόδρομου.


Η αποκάλυψη παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς οι συνδικαλιστές ενημέρωσαν ότι την προηγούμενη 15ετία είχαν διατεθεί στον συγκεκριμένο τομέα πάνω από 140 εκατ. ευρώ, αλλά το 2014 αποκαλύφθηκε ότι δεν μπορεί να λειτουργήσουν τα περισσότερα συστήματα, ενώ για να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν και πάλι πρέπει να διατεθούν άλλα 100 εκατ. ευρώ!

«Το δίκτυο ηλεκτροκίνησης λεηλατήθηκε και το 2011 καταθέσαμε μηνυτήρια αναφορά, αλλά δεν προχώρησε η έρευνα», κατήγγειλε ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας και αποκάλυψε ότι το Αδενδρο είναι ένα από τα συνολικά οκτώ σημεία του βασικού δικτύου Αθήνας-Θεσσαλονίκης στα οποία οι συρμοί πρέπει να μπαίνουν σε παρακαμπτήριο, μειώνοντας την ταχύτητα από τα 120 στα 60 χλμ. Ανέφερε ότι λόγω έργων και άλλων ελλείψεων σε πολλά σημεία του δικτύου, όπως Θήβα-Τιθορέα, Δομοκός-Παλαιοφάρσαλα, υπάρχει μονή γραμμή και γι’ αυτό τα δρομολόγια έχουν αραιώσει.

«Εκατομμύρια ευρώ πήγαν στη θάλασσα», είπε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας Βασίλης Τουρλής, περιγράφοντας τα δισεκατομμύρια που διατέθηκαν την τελευταία 30ετία για σιδηροδρομικά έργα, από τα οποία τα περισσότερα δεν έχουν τελειώσει.

Ακόμη και η γραμμή που συνδέει το Ικόνιο με το Θριάσιο, που εγκαινιάστηκε το 2014, δεν είναι λειτουργική καθώς δεν υπάρχει σύνδεση με το υπόλοιπο δίκτυο και για να συνεχίσουν τα τρένα προς Θεσσαλονίκη χρειάζεται να γυρίσουν πίσω στον σταθμό του Ρέντη!

Μεγάλες είναι οι ελλείψεις σε μηχανοδηγούς, αφού με τον νόμο 3891/2010 μετατάχθηκαν 120 άτομα, ενώ ακόμη και το ΤΑΙΠΕΔ έχει ζητήσει να γίνουν προσλήψεις.

Λόγω αυτών των κενών τα δρομολόγια στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχουν μειωθεί σε έξι, από 10 που υπήρχαν ώς το 2010. Εχουν επίσης καταργηθεί τα δρομολόγια προς Τουρκία και Βουλγαρία.

«Υπάρχουν δέκα ισόπεδες διαβάσεις από τον Πειραιά ώς τις Τρεις Γέφυρες», ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ με αφορμή τον προχθεσινό θάνατο μιας γυναίκας στα Σεπόλια. Ενημέρωσε ότι οι διαβάσεις αυτές προβλέπονταν στον κανονισμό της δεκαετίας του 1970 και έπρεπε να έχουν καταργηθεί για λόγους ασφάλειας. Εχουν κατασκευαστεί ανισόπεδες διαβάσεις, αλλά αρκετές έχουν προβλήματα συντήρησης.

Χαρά Τζαναβάρα - efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου