Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Θέλουν να γκρεμίσουν την γέφυρα στο Ρέντη και το προσωπικό να βγαίνει έξω απο τις εγκατάσεις!

Απίστευτα πράγματα και προκλητικά κυνική αντιμετώπιση απο τους υπεύθυνους για το θέμα της πεζογέφυρας που συνδέει τις εγκαταστάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (έλξη) και της ΕΕΣΣΤΥ με τον σταθμό του Ρέντη!

Με έγγραφο της η αρμόδια υπηρεσία του ΟΣΕ, απορρίπτει το αίτημα και την πρόταση  για
γκρέμισμα της μισής γέφυρας στο Ρέντη (και η ΕΡΓΟΣΕ συμφώνησε σε αυτό), και την κατασκευή διαδρόμου (σημασμένου)  για τους εργαζόμενους δίπλα στην γραμμή, λέγοντας πως ...διέρχονται τρένα και  προτείνοντας αυτό να είναι ολικό και οι εργαζόμενοι να μετακινούνται για τον σταθμό απο την γέφυρα του Προαστιακού που βρίσκεται έξω απο τις εγκαταστάσεις του μηχανοστασίου, διανύοντας απόσταση περίπου 800 μέτρων την φορά!

Όλα αυτά συμβαίνουν χάρην των έργων ηλεκτροκίνησης προς Πειραιά.

Δηλαδή αν ισχύσει η πρόταση του ΟΣΕ και χρειαστεί μηχανοδηγός ή τεχνίτης να μεταβούν στο σταθμό του Ρέντη για οποιαδήποτε εργασία (όπως συμβαίνει πολλές φορές καθημερινά) θα πρέπει να εξέλθουν του μηχανοστασίου απο την Κεντρική Πύλη και να περπατήσουν την Αγ.Άννης για 150 περίπου μέτρα μέχρι την γέφυρα του Προαστιακού.Μετά θα βρεθούν στην αποβάθρα του Προαστιακού , θα την ανεβοκατέβουν και θα περπατήσουν μέχρι τον σταθμό!
Φυσικά όλα αυτά θα γίνονται μέχρι να χτιστεί νέα γέφυρα , η οποία (ναι καλά καταλάβατε) θα γίνει μετά απο νέα μελέτη και νέα σύμβαση όπως αναφέρουν στην επιστολή τους οι υπεύθυνοι!
Και φυσικά δεν μπορούμε να δεχτούμε την δικαιολογία του ΟΣΕ περί διέλευσης τρένων απο τον σταθμό του ΑΙΡ για την μη κατασκευή διαδρόμου για τους εργαζόμενους εφόσον γκρεμιστεί μόνο η μισή γέφυρα (όπως έχει προταθεί).
Και δεν την δεχόμαστε γιατί πολύ απλά, στον σταθμό Λαρίσης καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες (που δεν γνωρίζουν καν πως να κυκλοφορούν στις εγκαταστάσεις) διέρχονται των γραμμών 2 κ 3 με την άφιξη τρένων για να εξέλθουν του σταθμού,διασχίζοντας τις γραμμές με πρόχειρες διαβάσεις!
Εκεί προφανώς, δεν έχουν διαπιστώσει οι υπεύθυνοι το πρόβλημα....
Κρίμα πραγματικά για όλα αυτά,αυτό έχουμε να πούμε.
Ελπίζουμε να βρεθεί λύση το συντομότερο γιατί αν γκρεμιστεί η γέφυρα βλέπουμε ότι θα δημιουργηθούν πολλά και σοβαρά προβλήματα.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

Στην εικόνα απο το google earth, βλέπουμε την απόσταση σήμερα (κόκκινο χρώμα) και την απόσταση με την λογική των υπευθύων (μπλέ) ενώ με κίτρινο χρώμα η πρόταση για το γκρέμισμα της μισής γέφυρας.

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορώ να καταλάβω τι ζόρι τραβάνε τελος πάντων με τους μηχανοδηγούς.Δεν μας φτάνουν αυτά που τραβάμε πάνω στα τραίνα καθε μέρα και στις εφέδρείες τωρα θα ταλαιπωρούμαστε ακόμα περισσότερο.Έλεος με την αναισθησία κάποιων.Χρειαζεταί να καταλάβουν οτι οι μέρες που μας έλεγαν πηδήξτε κι εμείς ρωτάγαμε απλά ποσο ψηλά εχούν περάσει απο τον μάη του 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή