Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΕΕΣΣΤΥ: Σε 7 μήνες, στη γραμμή Λάρισα – Βόλος, 4 αμηχανίες σε σύνολο 1.800 αμαξοστοιχιών

Στατιστικά στοιχεία σχετικά με την συντήρηση του τροχαίου υλικού παρέθεσε η ΕΕΣΣΤΥ, απαντώντας σε κοινοβουλευτική ερώτηση.Σύμφωνα με την ΕΕΣΣΤΥ, σε επτά μήνες, στη γραμμή Λάρισα – Βόλος, προκλήθηκαν τέσσερις

αμηχανίες σε σύνολο 1.800 αμαξοστοιχιών, εκ των οποίων μία τον τελευταίο μήνα.


Η ανακοίνωση της ΕΕΣΣΤΥ

Όσον αφορά την σχετική επερώτηση, παραθέτουμε τα παρακάτω στοιχεία και παρακαλούμε να διακρίνετε πόσο άδικες και αβάσιμες είναι οι «περί ταλαιπωρίας του κοινού», «επαναλαμβανόμενων περιστατικών βλαβών με μεγάλη συχνότητα», «υποβάθμιση του ΟΣΕ και του δικτύου του», σημειώσεις του Βουλευτή κ. Χ. Μπουκώρου.

Παραθέτουμε στατιστικά στοιχεία για το 2017 αναλυτικά και για τον τελευταίο μήνα. Φαίνεται ότι σε επτά μήνες είχαμε τέσσερις αμηχανίες σε σύνολο 1800 Αμαξοστοιχιών, εκ των οποίων μία τον τελευταίο μήνα.

Πιστεύουμε ότι ο λαός της Θεσσαλίας έχει κατανοήσει ότι για πρώτη φορά κινούνται κλιματιζόμενες σύγχρονες Αυτοκινητάμαξες στο δίκτυο και υπάρχει πάντα εφεδρικός συρμός στη Λάρισα.

Σε συνέχεια των παραπάνω σας γνωρίζουμε ότι:

1.Στις 10/7/2017 η αμαξ 2570 εκτελούμενη από την Α/Α 621111-211 αμηχάνησε στο Σ.Σ Βελεστίνου, λόγω σβέσης του Π/Κ ΜΑΝ που είχε σαν συνέπεια την απώλεια ηλεκτρ. Τροφοδοσίας και την κατάργηση του δρομολογίου 2570/2571.

Μετά από έλεγχο στο Μηχανοστάσιο Λάρισας το τεχνικό προσωπικό διαπίστωσε ότι η σβέση οφειλόταν σε απώλεια του νερού του Π/Κ από ρήγμα σε αυλό του ενός από τα τρία ψυγεία του κινητήρα. Το ψυγείο αντικαταστάθηκε άμεσα και η Α/Α επανήλθε στην κυκλοφορία.

2.Μετά από σύντομη έρευνα στα αρχεία του Σ.Σ. Λάρισας διαπιστώσαμε ότι από τον Ιανουάριο του 2017 (δηλ. χρονικό διάστημα 7 μηνών) σημειώθηκαν μόλις 4 καταργήσεις δρομολογίων :

-13/1/2017 αμαξ 1572/1573,

-26/1/2017 αμαξ 2571/2572,

-27/6/2017 αμαξ 2572/2573 και

-10/7/2017 αμαξ 2570/2571.

Με δεδομένο ότι οι Α/Α καλύπτουν καθημερινά 9 δρομολόγια μεταξύ Λάρισας-Βόλου-Λάρισας, το ποσοστό είναι σχεδόν μηδενικό (4 καταργήσεις σε σύνολο 1800 δρομολογίων). Οι δυο πρώτες καταργήσεις οφείλονταν στα ακραία καιρικά φαινόμενα του Ιανουαρίου, ενώ οι άλλες δυο σε τυχαίο συμβάν (μηχανική βλάβη).

3.Επιπλέον επισυνάπτουμε πίνακα με τις αμαξοστοιχίες Λάρισας-Βόλου που καθυστέρησαν τον τελευταίο μήνα (18 Ιουνίου – 18 Ιουλίου) περισσότερο από 20 λεπτά, οι οποίες ανέρχονται σε 29 σε σύνολο 270 αμαξοστοιχιών.

Από τον πίνακα όμως φαίνεται ότι σχεδόν καθημερινά καθυστερεί η αμαξ 1577 (22/29 περιπτώσεις) η οποία καθυστερεί κυκλωματικά προκειμένου να ανεφοδιαστεί με καύσιμα στο Σ.Σ. Βόλου η Α/Α, γεγονός που δεν σχετίζεται με αρμοδιότητες της ΕΕΣΣΤΥ.

Από τις υπόλοιπες 7 περιπτώσεις αμαξοστοιχιών που καθυστέρησαν τον τελευταίο μήνα πάνω από 20 λεπτά, οι 4 οφείλονται στην κυκλοφορία (βραδυπορίες γραμμής, ανταποκρίσεις σε καθυστερημένα δρομολόγια του άξονα Αθηνών- Θεσσαλονίκης) ενώ μόνο 3 οφείλονται σε μηχανικά αίτια δηλαδή ποσοστό περίπου 1 % (3 αμαξ σε σύνολο 270 τον τελευταίο μήνα).

4.Το τελευταίο εξάμηνο η αξιοπιστία του τροχαίου υλικού στα τοπικά δρομολόγια Λάρισας Βόλου έχει αυξηθεί θεαματικά δεδομένου ότι για πρώτη φορά στα τελευταία 5 χρόνια στο Μηχανοστάσιο Λάρισας έχουν διατεθεί 3 σύγχρονες κλιματιζόμενες Α/Α της σειράς ΜΑΝ 2000 καλύπτοντας καθημερινά η μια τα τοπικά Λάρισας – Βόλου και η άλλη τα τοπικά Λάρισας – Καλαμπάκας ενώ διατίθεται καθημερινά και μια τρίτη εφεδρική Α/Α του ίδιου τύπου για να καλύψει τα δρομολόγια σε περίπτωση αστοχίας μιας εκ των άλλων δυο.

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το λιγοστό τεχνικό προσωπικό (9 τεχνίτες) που έχει απομείνει στο Μηχανοστάσιο Λάρισας μετά τις άστοχες μετατάξεις του 2011 καταβάλλει καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες να εξασφαλίσει αξιοπρεπή δρομολόγια στο επιβατικό κοινό της Θεσσαλίας, τη διατήρηση του συρμού βοηθείας και την υποστήριξη των κυκλοφορούντων συρμών και του δικτύου, όπου και όταν ζητηθεί.

1 σχόλιο:

  1. Μιλάμε πλέον για ήρωες. Ελάχιστοι ενεργοί τεχνίτες και μηχανοδηγοί, Προϊστάμενοι, Σταθμάρχες και κλειδούχοι, προσπαθούν να κρατήσουν όρθιο το δίκτυο και ειδικά αυτή τη γραμμή με όσα δρομολόγια απέμειναν. Θυμάστε που με μελέτη της Preis οι Χατζηδάκης-Στυλιανίδης και μετά οι Ρέππας-Τσιόκας τη χαντάκωσανε, κόβοντας τα μισά δρομολόγια, για να στείλουν συνάδελφους στα Νοσοκομεία και τα Αρχαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή