Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Mεγάλη μέρα για τον σιδηρόδρομο- Τέλος εποχής,νέα σελίδα και για το Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας


Συγχαρητήρια σε όλους τους σιδηροδρομικούς!
Το ημερολόγιο γράφει 30 Ιουλίου 2017 και μετά απο 15 και πλέον χρόνια αναμονής (και άλλα τόσα σχεδιασμών επί χάρτου) η πρωτεύουσα της χώρας συνδέθηκε με την ηλεκτροκίνηση στο νέο Σταθμό Λαρίσης! Πρόκειται αναμφίβολα για μια 
μεγάλη μέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, μια μέρα χαράς για τους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς και μια μέρα που τελειώνει μια εποχή και αλλάζουμε σελίδα στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας,αφού πλέον οι μηχανοδηγοί θα ζήσουν τα πλεονεκτήματα της απασχόλησης σε σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τροχαίο υλικό με ότι αυτό συνεπάγεται.

Ωστόσο πάνω απο όλα είναι μέρα χαράς για όλους τους μηχανοδηγούς,που έχουν βιώσει εδώ και δεκαετίες απο πρώτο χέρι την απαξίωση του μέσου και βλέπουν ότι επιτέλους τα τελευταία χρόνια κάτι κινείται και τα έργα προχωρούν, όχι στον χάρτη και σε προεκλογικές εξαγγελίες,αλλά στην πραγματικότητα!
Απο σήμερα ο Προαστιακός της Αθήνας αποκτά την πραγματική του μορφή, διάσταση που προκαλεί  βέβαια πρόσκαιρο πρόβλημα στους κατοίκους περιοχών της Δυτικής Αττικής που έζησαν τα πλεονεκτήματα του και τον αγκάλιασαν, λόγω των κωλυσιεργειών στην ολοκλήρωση έργων που θα έπρεπε να είχαν παραδοθεί στις αρχές και τα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Κωλυσιεργειών που μετέτρεψαν εργοταξιακές γραμμές σε κανονικές, με σταθμούς που δεν προβλέπονταν ποτέ στον αρχικό σχεδιασμό.(Σ.Κ.Α. -κάτω αποβάθρα) αλλά απέκτησαν τεράστια επιβατική κίνηση αποδεικνύοντας την ανάγκη των πολιτών της Αθήνας για την προαστιακή σύνδεση!
Είμαστε ξεκάθαροι: Oι κάτοικοι της Δυτικής Αττικής και  των περιοχών που αγκάλιασαν το μέσο πρέπει να αποκτήσουν την σύνδεση που υπήρχε και πριν και να δρομολογηθούν το συντομότερο συρμοί προς και απο τα Λιόσια (με το αεροδρόμιο) με την ολοκλήρωση των έργων στην περιοχή.
Η ολοκλήρωση των έργων προς Πειραιά τους επόμενους 2 μήνες θα αλλάξει ριζικά την εικόνα του σιδηρόδρομου στην πρωτεύουσα ενώ η ολοκλήρωση της νέας γραμμής απο Τιθορέα προς Λειανοκλάδι θα αλλάξει συνολικά τον σιδηροδρομικό χάρτη.
Μόνο χαρούμενος μπορεί να είναι σήμερα κάποιος σιδηροδρομικός.
ΓΙΑΤΙ σήμερα τα εγκαίνια της ηλεκτροκίνησης στην πρωτεύουσα έγιναν απο την ΔΗΜΟΣΙΑ  ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συγχαρητήρια ανήκουν σε όλους τους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς που εργάστηκαν με ζήλο τις τελευταίες μέρες και μήνες για αυτό το αποτέλεσμα.
Σε 15 μήνες το γιαπί του Σταθμού Λαρίσης μετατράπηκε σε ένα σύγχρονο σταθμό,κατά γενική παραδοχή. 
Σε 15 μήνες λύθηκε ο γόρδιος δεσμός εικοσαετίας και βάλε, που δεν επέτρεπε στην ηλεκτροκίνηση να εισέλθει στην Αθήνα,γιατί η μια σύμβαση με εργολάβο,έπεφτε πάνω στην άλλη και στην επόμενη!
Και η Αθήνα είχε ένα σταθμό που δεν ήταν αντάξιος της πόλης για δεκαετίες.

Φυσικά κανείς δεν ξεχνά τα προβλήματα που υπάρχουν σε έλλειψη μηχανοδηγών και σιδηροδρομικών σε άλλες ειδικότητες αλλά και την έλλειψη των συστημάτων ασφαλείας που λεηλατήθηκαν την περίοδο που ο σιδηρόδρομος ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ απαξιώθηκε για να οδηγηθεί στην ιδιωτικοποίηση του με την είσοδο των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013 και την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Ιούλιο του 2016...
Κάποιοι σήμερα στεναχωρήθηκαν που τα εγκαίνια έγιναν απο την Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κάποιοι άλλοι θεώρησαν πως αποτελεί μεγαλύτερο γεγονός η -πρόσκαιρη- ταλαιπωρία των κατοίκων της Δυτικής Αττικής προφανώς προκρίνοντας για μικροκομματικά οφέλη τον κομματικό εναγκαλισμό με τις δυνάμεις που αποτελούν τους φυσικούς υπαίτιους για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων και την απαξίωση του μέσου,παρά την προβολή της ουσίας.
Σε όλους αυτούς που στεναχωρήθηκαν, προσφέρουμε ΞΥΔΙ. Είχαν επενδύσει σε άλλα και έπεσαν έξω.

Για εμάς είναι μια μέρα χαράς. 
Συγχαρητήρια σε όλους τους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς για την σημερινή μέρα, που περιμέναμε δεκαετίες τώρα !

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου