Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και...

Και επιβεβαιώνει το στέκι της έλξης που εδώ και 3 χρόνια τον έχει κατονομάσει ως γραφικό και αποτυχημένο συνδικαλιστή, που εξευτέλισε μια ιστορική παράταξη με την παρουσία του!
Ο γραφικός λοιπόν εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ κατάφερε για άλλη μια φορά 
να κάνει ρεζίλι την παράταξη του, αφού εκτός των άλλων απέδειξε ότι δεν γνωρίζει και ...μαθηματικά (εκτός των άλλων που κατά καιρούς έχουν ακουστεί για τις δυνατότητες και τα προσόντα του στο...συνδικαλιστικό πεδίο)!

Παριστάνει ότι δεν γνωρίζει την πρόταση που κατατέθηκε χτες για την βελτίωση της εργασίας των συναδέλφων στον Προαστιακό Αθήνας,ενώ την έχει πληροφορηθεί απο τον Ν.Θεοδωρόπουλο, ενώ κάνει λόγο και πάλι για "εργοδοτικό συνδικαλισμό" επειδή λέει η πρόταση ...έχει 5 ώρες και 30 λεπτά συνεχούς μηχανοδήγησης. (θα το δούμε αυτό παρακάτω).

ΦΥΣΙΚΑ ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ και αποτυχημένος συνδικαλιστής, δεν έκανε λόγο για εργοδοτικό συνδικαλισμό όταν ο συνδικαλιστής της Ομοσπονδίας και κορυφαίο στέλεχος της ΠΑΣΚ Νώντας Θεοδωρόπουλος ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ (όχι με προκήρυξη θέσης προσέξτε, με διορισμό μιλάμε) στην θέση του Υποδιευθυντή, υπεύθυνου για τον σχεδιασμό και την εκπόνηση των κυκλωμάτων  αλλά και του προγραμματισμού εργασίας!

Βλέπετε η αγαστή και διαχρονική συνεργασία των παιδιών του συστήματος (ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών) με τις παραδοσιακές παρατάξεις (ΠΑΣΚ κ ΔΑΚΕ) δεν επιτρέπει τέτοιες προφανείς διαπιστώσεις.
ΔΕΝ έχουν μάλλον οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών, επαρκή δείκτη νοημοσύνης για να αντιληφθούν ότι ο μόναδικός εργοδοτικός συνδικαλιστής αυτήν την στιγμή είναι ο συνάδελφος Θεοδωρόπουλος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ! (κατέχει κορυφαίο συνδικαλιστικό αξίωμα και θέση Υποδιευθυντή).
Ωστόσο είναι φανερό ότι ...θέλουν τα παιδιά του συστήματος (ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών) να κρυφτούν και η  χαρά δεν τους αφήνει μετά απο αυτήν την τοποθέτηση.

Γιατί ας πούμε, αν κάποιο στέλεχος του ΠΑΜΕ δουλεύει 15 μέρες συνεχώς (δεν θα σας πούμε που στην περιφέρεια συμβαίνει αυτό), ΔΕΝ φταίει ο Υποδιευθυντής - που τυχαίνει να είναι και συνδικαλιστής- αλλά φταίει ...το Σωματείο που έχει προσφύγει στο ΣΕΠΕ και στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα!

Είναι ας πούμε, τυφλός κάποιος για να μην μπορεί να δεί ότι... η Κεντρική Υπηρεσία "επιτρέπει" στα -ελάχιστα πλέον- στελέχη της ΑΣΚΕ να εργάζονται κατ επιλογήν, ( ΝΑΙ ή ΌΧΙ) ; 
Ή ότι ας πούμε ο γραφικός εκπρόσωπος της εργάζεται πάντα μετά τις 12 το μεσημέρι εδώ και 10 χρόνια,επειδή έχει πρόβλημα με τα ...ξυπνητήρια.(Αλλά ξέρει να ασχολείται με τους ...άλλους και ιδιαίτερα με όσους ψηφίζουν +ΣυνΕξέλιξη).
Είναι τυφλοί οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ μάλλον, που γελάνε απο το πρωί μέχρι το βράδυ με τις καταγγελίες του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη για ανισοκατανομή στις βάρδιες.
Ή μήπως τελικά δεν ήταν τυφλοί οι συνάδελφοι στο ΜΑΙ και είχαν ανακαλύψει την ποιότητα του ανθρώπου που βρέθηκε να έχει στα χέρια του τις τύχες της ΑΣΚΕ και έτσι η ιστορική παράταξη έλαβε 5 ψήφους στο Κεντρικό μηχανοστάσιο το 2015 (ενώ μέχρι τότε αντλούσε την δύναμη της απο εκεί)με αποτέλεσμα να μην έχει εκπροσώπηση στο ΔΣ της ΠΕΠΕ έπειτα απο 30 χρόνια!
Και σήμερα να αποτελεί η ΑΣΚΕ στην έλξη το γιουσουφάκι των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ!

Τα αυτονόητα λέμε. Όχι αυτά που ξέρουμε και θα πούμε στις συνελεύσεις.

Ας δούμε τώρα τις υπηρεσίες που ΙΣΧΥΟΥΝ 
Με τα κυκλώματα εργασίας που εφαρμόζονται στον Προαστιακό Αθήνας (αυτά που δεν κατήγγειλε η ΑΣΚΕ γιατί τα έβγαλε ο διαχρονικός της συνεργάτης), οι μηχανοδηγοί στο Κιάτο εργάζονται στο 85% των υπηρεσιών στα χειριστήρια για  312 λεπτά στα χειριστήρια με 38 λεπτά διάλειμα στην Αθήνα (2 των 19 λεπτών).
Το ΜΑΙ δεν έχει πρόσβαση στο Κιάτο, ενώ έχουμε ΚΑΙ υπερωρίες στις υπάρχουσες υπηρεσίες ενώ σαφές πρόβλημα υπήρχε στις υπηρεσίες του Αθήνα - Πειραιάς.
Εδώ δεν είχαμε καταγγελίες, ούτε φωνές.

Στην πρόταση που κατατέθηκε 

Με την πρόταση που κατατέθηκε προχτές, οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ εργάζονται στις 6 απο τις 13 υπηρεσίες  308 λεπτά με διάλειμμα 42 λεπτών.  (2 διαλείμματα των 12 λεπτών και άλλα 2 των 9 λεπτών). Στις υπόλοιπες ο χρόνος είναι σαφώς κάτω των 300 λεπτών. 
Στην υπηρεσία που εμπλέκει στο κύκλωμα Χαλκίδα και Κιάτο έχουμε διάλειμμα -συνεχόμενο- 40 λεπτών.
Τέλος δεν υπάρχουν υπερωρίες (μόνο 20 λεπτά σε μια υπηρεσία) και τελειώνει η ταλαιπωρία των μηχανοδηγών στο Αθήνα - Πειραιάς.

Είναι λοιπόν αυτονόητο γιατί διαμαρτύρεται ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη.
Η πρόταση του κόβει υπερωρίες,ενώ με την εξοικονόμηση 1 μηχανοδηγού θα πλερώνετε... ο γραφικός και ένα ρεπό λιγότερο (και θα μειωθεί προφανώς η μηνιαία συνδρομή στο Κόμμα).

Για να τελειώνουμε λοιπόν με τον γραφικό  συνδικαλιστή

Όχι μόνο αποδείξαμε - για άλλη μια φορά- ότι  είναι γραφική η εκπροσώπηση της ΑΣΚΕ,αλλά αποδεικνύουμε ΚΑΙ  σήμερα ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  είχε στενές σχέσεις με το σύστημα δεκαετίες,σχέσεις που έχουν δημιουργήσει ισχυρό δεσμό.
Για αυτό και καλύπτει τους πραγματικούς εργοδοτικούς συνδικαλιστές, που δεν είναι άλλοι απο αυτούς που κατέχουν καίριες θέσεις ευθύνης. Και αυτοί στην έλξη είναι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ.
Καλύπτουν οι σύντροφοι με τον γραφικό εκπρόσωπο τους, τα φιλαράκια τους,αυτά που τους πρόσφεραν- με την συνδικαλιστική τους ανυπαρξία- εδώ και δεκαετίες την ευκαιρία να μετατραπεί το ΠΑΜΕ, σε ιερή αγελάδα του συνδικαλισμού.
Ο κόσμος τους πήρε χαμπάρι το 2015,αφού μέχρι τότε είναι παραδεκτό ότι σημαντικές προσωπικότητες κατάφερναν με την παρουσία τους να κρατούν το ΠΑΜΕ στα πράγματα στην έλξη με την σημαία της ΑΣΚΕ.
Μετά την συνταξιοδότηση αυτών των συναδέλφων, η ΑΣΚΕ έχει ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΕΙ απο τον σημερινό της εκπρόσωπο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ

Όσον αφορά το Κιάτο και τις -δήθεν- υπογραφές (που είναι άραγε) που ...φόβισαν (Οι μόνοι που φοβήθηκαν στο Ρέντη ήταν αυτοί που αποχώρησαν απο την τελευταία συνέλευση όταν είδαν το κλίμα που επικρατούσε).
Η υπάρχουσα πρόταση ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα, ούτε με μια υπηρεσία αποκτά το Ρέντη αυτό που είχαμε γράψει ότι θα συμβεί με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά.
Απλά δεν χάνεται η επαφή.
Το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά τον Οκτώβρη και αυτό έχει ειπωθεί απο την πρώτη στιγμή (κάποιοι χρειάζονται γυαλιά γιατί δεν το διάβασαν, εκτός βέβαια αν εκτός απο τα  μαθηματικά δεν ήταν καλοί και στην γλώσσα στο σχολείο).




3 σχόλια:

  1. Ο εν λόγω - Ο Θεός να τον κάνει- συνδικαλιστή -γραφικός είναι στάνταρ, για να απαντήσει ,θεωρεί διάλειμμα τα 19 λεπτά στην Αθήνα για το Κιάτο (που αλλάζουν οι μηχανοδηγοί χειριστήρια) και όχι τα 12 λεπτά στο αεροδρόμιο ή στο ΣΚΑ ή στην Αθήνα. Τίποτα απο τα 2 δεν είναι διάλειμμα φυσικά.

    Πόσο πιο γραφικός μπορεί να είναι κάποιος, απορώ πραγματικά πλέον.
    Τέλος, όσο οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών με κατηγορούν ότι εργάζομαι κανονικά στα τρένα,τόσο εγώ θα αισθάνομαι περήφανος για αυτό που κάνω,αφού συνειδητά έχω επιλέξει να εργάζομαι σε όλες τις αμαξοστοιχίες-ανεξαρτήτως ωραρίου-, με όλους τους συναδέλφους - ανεξαρτήτως παρατάξεων ή αν είναι βοηθοί ή όχι-!.

    Ο συνάδελφος Κλίτσας έχει πρόβλημα σοβαρό.
    Πρώτα απο όλα με τον εαυτό του και αυτό δεν κρύβεται με τίποτα....Μετά έχει και με τους υπολοίπους,όσους δλδ δεν ακούνε τα αποφεύγατα του.
    Δεν τολμάει να κοιτάξει τον καθρέπτη γιατί σιχαίνεται την εικόνα που βλέπει.
    Και αυτό πραγματικά δεν αντιμετωπίζεται εύκολα γιατί δεν είναι πολιτικό ή συνδικαλιστικό ζήτημα.
    Πάντως θα περιμένω με ενδιαφέρον την πρόταση της ΑΣΚΕ για το Ρέντη.΄
    Αν φυσικά υπάρξει ποτέ κάποια!

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομιζω οτι απασχολει κανεναν τι λεει και τι κανει ο "συναδελφος".ουτε το ιδιο το παμε σιδηροδρομικων δεν απασχολει απ οτι φαινεται.Μισες αληθειες κι επιλεκτικες καταγγελιες συνθετουν τον κιτρινο ηλεκτρονικο τυπο του ,που εχει την ιδια αξια να τον διαβασει καποιος ,οσο και το μακελειο του στεφανου χιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι τόσο βλάκες , που τον έβαλε ο Τσελικας να γράψει σήμερα ότι δεν έχει η ΑσΚε την πρόταση ! Πήγε από θέση υποδιευθυντή να κάνει συνδικαλισμό, όταν αφήνει κόσμο να εργάζεται 17 κ 18 μέρες σερί, ο εγκληματίας.
    Η συνδικάτο η διοίκηση φίλε.
    Χτες στις 8 το απόγευμα έγραφε ο γραφικός "300 λεπτά συνεχόμενη μηχανοδηγηση στο αεροδρόμιο με δεκάλεπτο διάλειμμα κτλπ κτλπ".
    Ξέρει κ παραξερει λοιπόν. Όπως ξέρει ότι κ στο Κιατο τόσο είναι το διάλειμμα.
    Σύντροφε Τσέλικα, κουτσό άλογο ο γραφικός. Κ σε άδειασε πάνω στην ηλιθιότητα που τον διακρίνει.
    Παλιά έκανες με τρόπο τις δουλειές , σκούριασες, φαίνεται.
    Ξέρω θα πεις ο "άλλος" την έδωσε στο γραφικό για να καλυφθείς
    Ξέρω , ξέρω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή