Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017

Νέα ανακοίνωση της ΠΟΣ για το Οργανόγραμμα στον ΟΣΕ και αλλαγές Διευθυντών

Βιώνοντας τον 8ο χρόνο υπό καθεστώς μνημονίων και παρά την εναλλαγή κυβερνήσεων στον Σιδηρόδρομο ο οποίος είχε την τιμητική του από το πρώτο  μνημόνιο όλα εξελίσσονται όπως αρχικά δρομολογήθηκαν. 
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ διαψεύδει καθημερινά τα όσα
διακήρυττε όσο ήταν αντιπολίτευση πράττοντας ακριβώς τα αντίθετα λαμβάνοντας σκληρά μέτρα εις βάρος του λαού, μέτρα που οι δανειστές επιβάλλουν και αυτοί εφαρμόζουν χωρίς μάλιστα σοβαρές κοινωνικές αντιδράσεις. 
Στο ίδιο πλαίσιο κινούνται και οι Διοικήσεις στον Σιδηρόδρομο που τα όσα δήλωναν περί ιδιωτικοποιήσεων, ΤΑΙΠΕΔ, δημοκρατικής διοίκησης και διαφάνειας, αναιρούνται μέρα με τη μέρα. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η διαχείριση της εξουσίας με κάθε μέσο διευρύνοντας τις συνταγές του παλαιού καθεστώτος και με κάθε τρόπο εκμεταλλευόμενοι το νομικό πλαίσιο κινούμενοι αρκετές φορές στα όρια της νομιμότητας, γεγονός που θα κριθεί από τη δικαιοσύνη. Ουδείς λόγος φυσικά περί ηθικού πλεονεκτήματος που οικειοποιούντο αυτοί οι καλοί άνθρωποι και μόνο αυτοί, καθώς όποιος δεν είναι μαζί τους είναι με τους άλλους. 
Στην εξόντωση των άλλων εντάσσεται και η εφευρετικότητα του συναδέλφου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΕΣΣΤΥ, ο οποίος με απόφασή του την 1η  Αυγούστου, τοποθετεί το προσωπικό του Εργοστασίου Βόλου που ανήκει στον ΟΣΕ στο οργανόγραμμα της ΕΕΣΣΤΥ. 
Η έλλειψη αντίδρασης από τον ΟΣΕ συνιστά συνενοχή ιδιωτικοποίησης του Εργοστασίου Βόλου. Είχε προηγηθεί η μη σύννομη υπογραφή σύμβασης ΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ, γεγονός που θα κριθεί από τους αρμόδιους, καθόσον οι όποιες πολιτικές αποφάσεις δύναται να ελεγχθούν για την νομιμότητά τους. 
Η τρόικα απαιτεί ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ και αυτοί δίνουν προίκα και τη δραστηριότητα του Εργοστασίου Βόλου.  Κατά τα άλλα δηλώνουν υπέρμαχοι του Ενιαίου Δημόσιου Σιδηρόδρομου.  
Σε αυτή την πρακτική αρωγοί καθίστανται και κάποιοι μονίμως πρόθυμοι με όλες τις καταστάσεις που συνδράμουν με αντάλλαγμα βέβαια την υπηρεσιακή τους αναβάθμιση. 
Τους θυμίζουμε (γιατί το έχουν ξεχάσει) ότι η προθυμία στις αρχές και τις αξίες του δημοκρατικού προοδευτικού χώρου ουδέποτε χαρακτηριζόταν ως αρετή, τα αντίθετο μάλιστα, πόσο μάλλον αυτοί που τους χρησιμοποιούν. 
Στις εταιρείες του Σιδηρόδρομου η άσκηση της εξουσίας περνά μέσα από τα οργανογράμματα και τον εσωτερικό κανονισμό που πριν λίγες μέρες ολοκληρώθηκε και στον ΟΣΕ. Το οργανόγραμμα που ψηφίστηκε είναι αποτέλεσμα προτεινόμενο από συμβούλους οι οποίοι έγραψαν στα παλαιά των υποδημάτων τους τόσο τις προτάσεις των υπηρεσιακών παραγόντων όσο και της πολυδιαφημιζόμενης πολυμελούς επιτροπής που είχε συσταθεί πριν ένα χρόνο. Η έννοια της διαβούλευσης με την ΠΟΣ χρησιμοποιήθηκε ουσιαστικά για να διορθωθούν τα λάθη των συμβούλων.
Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των προθύμων και την εξόντωση των άλλων πριν στεγνώσει το μελάνι η Διοίκηση του ΟΣΕ προχώρησε στις 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!! σε μεταθέσεις Διευθυντών αλλά και Προϊσταμένων παύοντάς τους από τα σημερινά τους καθήκοντα, ενέργεια που καθίσταται νομικά αίολη. Οι θέσεις των Διευθυντών κρίθηκαν από το ΔΣ του ΟΣΕ και των Προϊσταμένων κατόπιν προκήρυξης θέσεων. Με ποια αρμοδιότητα τους καθαιρείτε και με ποια διαδικασία επιλέγετε τους αντικαταστάτες τους χωρίς προκήρυξη θέσεων με την πρόφαση του προσωρινού;
Μετά τη διαδικασία του οργανογράμματος και των πρόσφατων αποφάσεών τους δεν έχουμε πλέον καμιά αμφιβολία ότι λειτουργούν με γνώμονα τις διευθετήσεις και όχι την επιλογή των ικανότερων. Στόχος τους είναι ο έλεγχος των νευραλγικών δραστηριοτήτων και θέσεων, απενεργοποιώντας κάθε υπηρεσιακή λειτουργία που δεν τους βολεύει, αποδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο την υπάρχουσα υπηρεσιακή δομή. 
Οι Διοικήσεις των εταιρειών του Σιδηροδρόμου που λίγο έως πολύ όλες ακολούθησαν αυτή την πρακτική, όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μετά την πραγματοποίηση των προαγωγών άσκησε καταχρηστικά το Διευθυντικό Δικαίωμα παύοντας προαχθέντες και τοποθετώντας άλλους, θα πρέπει να αντιληφθούν έγκαιρα ότι το να αναλώνουν όλη την ενεργητικότητά τους σε τέτοιου είδους ζητήματα δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα  του Σιδηρόδρομου και των Σιδηροδρομικών. 
Απαιτείται άμεσα μπροστά στον διαφαινόμενο επανασχεδιασμό του Σιδηροδρόμου να ενεργήσουν ώστε να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας όλων των Σιδηροδρομικών, τα οικονομικά των εταιρειών καθώς και η αποκατάσταση των αδικιών εις βάρος των εργαζομένων οι οποίες εκκρεμούν. 



Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου