Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Μέσα Σεπτεμβρίου η μεταβίβαση μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην FS


Είναι η πρώτη φορά που το στέκι της έλξης αναφέρετε σε ημερομηνία για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι δικές μας πληροφορίες λοιπόν αναφέρουν ότι 
η μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υλοποιηθεί περί τα μέσα Σεπτεμβρίου,ενδεχόμενα και στο περιθώριο κορυφαίας Ελληνο-Ιταλικής συνδιάσκεψης σε Κυβερνητικό επίπεδο.

Όπως είχαμε γράψει εδώ και καιρό -και όταν κάποιοι μιλούσαν για Ιούνιο,Ιούλιο,Αύγουστο κτλπ- η καθυστέρηση προήλθε απο το θέμα των ΥΓΟΣ (Επιδοτήσεις Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος).

Μετά την επίλυση του θέματος,αναμένεται να κλείσει και επίσημα η ιδιωτικοποίηση που θα δημιουργήσει το πρώτο ιδιωτικό μονοπώλιο στις σιδηροδρομικές μεταφορές στον Ευρωπαϊκό χάρτη και η Ελλάδα θα είναι η μοναδική χώρα χωρίς δημόσια σιδηροδρομική εταιρεία εκμετάλλευσης.

Η πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε με την διάσπαση της απο τον ΟΣΕ το 2007, την "χρέωση" με υπέρογκα ποσά την διετία 2007-2009 και τις αντίστοιχες ζημιογόνες χρήσεις, (που η Ε.Ε. διέγραψε ΑΦΟΥ υπήρξε ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της), συνεχίστηκε με τον Νόμο 3891 το 2010  που έκλεισε το 1/3 του σιδηροδρομικού δικτύου μετατάσσοντας 2 χιλιάδες σιδηροδρομικούς -700 εργαζόμενους απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ- προκειμένου η εταιρεία να μειώσει λειτουργικά κόστη και να καταστεί κερδοφόρα, ενώ η εταιρεία εντάχτηκε στο ΤΑΙΠΕΔ τον Γενάρη του 2013 και ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε -μετά απο 3 άγονες διαδικασίες- τον Ιούλιο του 2016 όπου η Ferrovie Dello Stato αποκτήσε έναντι 45 εκατομμυρίων Ευρώ το 100% των μετοχών της.

Είναι ίσως η μοναδική φορά που ευχόμαστε να πέσουμε έξω σε είδηση που πρώτοι αναπαράγουμε.....
Θα ενημερώνουμε άμεσα τους συναδέλφους για οποιεσδήποτε εξελίξεις.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου