Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017

Xωρίς εμπορικά το επόμενο τριήμερο - Τεράστια η έλλειψη μηχανοδηγών


Έπειτα απο το αίτημα του Σωματείου μας το επόμενο τριήμερο (Κυριακή 13- Τρίτη 15 Αυγούστου) δεν θα δρομολογηθούν σε όλη την επικράτεια εμπορικές αμαξοστοιχίες,σε μια εξέλιξη που θα δώσει -ελάχιστες-ανάσες στο καταπονημένο προσωπικό έλξης.Και φέτος το καλοκαίρι φάνηκε η
τεράστια έλλειψη μηχανοδηγών που δημιουργεί σοβαρά ζητήματα τόσο για το παρόν όσο και για την προοπτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο βραχυπρόθεσμο μέλλον.

Είναι ενδεικτικό ότι με μετριοπαθείς υπολογισμούς σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχουν 140 κενές θέσεις μηχανοδηγών, με βάση φυσικά τα σημερινά δρομολόγια.
Αυτό φαίνεται εύκολα αν διαιρέσει κανείς τις πληρωμένες και οφειλόμενες αναπαύσεις που ξεπερνούν τις 14 χιλιάδες σε ετήσια βάση.Αν σε αυτές προσθέσει και τις ανεκτέλεστες άδειες μιλάμε για σχεδόν 15 χιλιάδες μέρες εργασίας σε ρεπό και άδειες.
Αν υπολογίσει κανείς ότι ένας μηχανοδηγός λαμβάνει 108 ρεπό σε ετήσια βάση και 25 μέρες κανονική άδεια και διαιρέσει τις μέρες αυτές με τις πληρωμένες - ανεκτέλεστες αναπαύσεις και άδειες, βγάζει το πηλίκο των 113 μηχανοδηγών που απαιτούνται ΑΜΕΣΑ για να καλυφθούν τα υπάρχοντα κενά.(15.000/133).
Και αυτό λαμβάνοντας υπόψην τις σημερινές ανάγκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Προσθέστε σε όλα αυτά τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις,αφού στην μεγάλη του πλειοψηφία το προσωπικό έλξης έχει ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα (20 μηχανοδηγοί μπορούν να συνταξιοδοτηθούν ανά πάσα στιγμή σε όλη την επικράτεια) και έχετε πλήρως την εικόνα που υπάρχει σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εικόνα που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την προοπτική του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Και φυσικά κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι για να εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί ένας μηχανοδηγός απαιτούνται σχεδόν 13 μήνες, σύμφωνα με την τελευταία Ευρωπαϊκή οδηγία.
Η κατάσταση αυτή ενέχει τον κίνδυνο απαξίωσης και των έργων υποδομής που αναμένονται - επιτέλους - να παραδοθούν σε χρήση το επόμενο διάστημα και μετά απο 30 χρόνια αναμονής.
Για παράδειγμα με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα, κάποιος θα  περιμένει να επανέλθουν σε κανονική ροή (ανά 1 ώρα) τα δρομολόγια προς Χαλκίδα ενώ θα περίμενε και πύκνωση των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο. -Σημειώνουμε ότι μετά την έναρξη των δρομολογίων προς Χαλκίδα με ηλεκτροκίνητους συρμούς,η κίνηση έχει σχεδόν διπλασιαστεί!-
Πρακτικά αυτό σήμερα είναι πολύ δύσκολο να συμβεί καθώς θα απαιτηθούν γύρω στις 8 υπηρεσίες και άρα 12-13 μηχανοδηγοί ΜΟΝΟ για την γραμμή του Προαστιακού Αθήνας !
Αν μάλιστα υπολογίσει κανείς την δυναμική της επιβατικής κίνηση μεταξύ ΑγΣτεφάνου-Αφιδνών και Αθήνας , αλλά και τα δρομολόγια που θα απαιτηθούν στο άμεσο μέλλον (2 την ώρα τουλάχιστο σε ώρες αιχμής) αντιλαμβάνεται το πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία έχει έρθει σε δύσκολη θέση με τις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες των κατοίκων προαστίων της Αθήνας, που επιθυμούν πυκνότερη σύνδεση με το Κέντρο.
Παράλληλα η λειτουργία της ηλεκτροκίνησης και της νέας γραμμής μέχρι το Λειανοκλάδι το προσεχές φθινόπωρο, θα εγείρει νέα αιτήματα των κατοίκων περιαστικών περιοχών (Θήβα,Λιβαδειά) για προαστιακή συγκοινωνία.
'Ιδια κατάσταση και στην περιφέρεια με την Πάτρα,την Λάρισα,τον Βόλο,την Δράμα και την Αλεξανδρούπολη να αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα προσωπικού ενώ στην Θεσσαλονίκη η έλλειψη μηχανοδηγών θέτει σε κίνδυνο το εμπορικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς και απο το λιμάνι της συμπρωτεύουσας και την Ειδομένη.
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κάποιος ότι τα σημαντικά προβλήματα είναι αυτά που θα αντιμετωπίσουμε το προσεχές διάστημα και έχουν να κάνουν με την έλλειψη προσωπικού.
Μηχανοδηγοί δεν κλωνονοποιούνται οπότε αυτό που πρέπει ΑΜΕΣΑ να γίνει, είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προκηρύξει προσλήψεις για την κάλυψη των κενών Οργανικών θέσεων,με ορίζοντα το μέλλον και την προοπτική της.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου