Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Δεν κρύβει την χαρά της η ΝΔ για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κ. Χατζηδάκης: «Ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χαρά ή με… δάκρυα στα μάτια;»
«Ο κ. Σταθάκης μας κατηγορούσε ότι ήμασταν έτοιμοι να ξεπουλήσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 300.000.000 ευρώ – που είχε ανακαλύψει ο ίδιος
– ενώ σήμερα η συμφωνία υπογράφηκε με 45.000.000 ευρώ!» αναφέρει σε ανακοίνωση του ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης, σχολιάζοντας την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 


«Δεν ξέρω αν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Σπίρτζης οδηγήθηκαν στην υπογραφή της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χαρά ή με… δάκρυα στα μάτια» αναφέρει και συνεχίζει: 

Διότι δεν ήταν μόνο αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ως Aντιπολίτευση, αλλά έκαναν και ό,τι μπορούσαν επί μια διετία για να καθυστερήσουν μια σχεδόν ολοκληρωμένη διαδικασία από την προηγούμενη Kυβέρνηση.

Ο κ. Σταθάκης μας κατηγορούσε ότι ήμασταν έτοιμοι να ξεπουλήσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 300.000.000 ευρώ – που είχε ανακαλύψει ο ίδιος – ενώ σήμερα η συμφωνία υπογράφηκε με 45.000.000 ευρώ!

Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη.

Eλπίζουμε ότι δεν θα βρεθεί και πάλι ένας σύμβουλος του πρωθυπουργού να στείλει και τους Ιταλούς εκεί που έστειλε την Eldorado Gold o κ. Καρανίκας.».

www.kathimerini.gr  

1 σχόλιο:

  1. Το συνεταιράκι του μακαρίτη Βγενόπουλου, η φιλιππινέζα της Αγίας Οικογένειας, το τσιράκι των λεωφορειούχων και των μετόχων του ΟΑΣΘ, καταχάρηκε γιατί το αισχρό του έργο, έφτασε σε αίσιο τέλος. Ο μισός σιδηρόδρομος κλειστός και τα υπόλοιπα στους ξένους στην τιμή επιδότησης μιας χρονιάς. Όσο σκέπτομαι ότι οι μεγαλοσυνδιακαλισταράδες μας έβαλαν πλάτη για να ευοδωθεί η προσπάθειά του... Κυρίως οι ΠΑΣΚΕίτες, που παρίσταναν τους φιλεργατικούς και έγιναν νεο-φιλελέυθερότεροι των νεοφιλελέδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή