Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Την Πέμπτη η υπογραφή για ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Νέες υπηρεσίες

Aνάπτυξη του εμπορευματικού έργου παρά τα προβλήματα που έχουν υποδομή και τροχαίο υλικό. Νέες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό
 Την ερχόμενη Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου, στην Κέρκυρα, πρόκειται να μπούνε οι τελικές
υπογραφές και να περάσει η δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πλήρη ιδιοκτησία της ιταλικής Ferrovie delo stato Italiane, ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Φίλιππος Τσαλίδης.
Με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 82η ΔΕΘ, ο κ. Τσαλίδης και ο πρόεδρος της Εταιρείας κ. Παναγιώτης Θεοχάρης παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου, στη φάση που ο σιδηροδρομικός μεταφορέας γυρίζει σελίδα και περνάει από τον έλεγχο και τη διαχείριση του δημοσίου στον ιδιώτη επενδυτή και στο μάνατζμεντ των δυναμικά αναπτυσσόμενων ιταλικών σιδηροδρόμων, που σχεδιάζει στα επόμενα χρόνια να υλοποιήσει στην Ελλάδα περί τα 500 εκατ. ευρώ επενδύσεις.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε αυτές τις λίγες ημέρες που απομένουν μέχρι την υπογραφή που θα σφραγίσει την αποκρατικοποίησή της, «τρέχει» για να προλάβει την ολοκλήρωση διαδικασιών (σ.σ.  οικονομικές καταστάσεις μετάβασης), ενώ παράλληλα έχει να διαχειριστεί την αυξημένη εμπορευματική κίνηση από το Ικόνιο προς την Ειδομένη, αλλά και το πρόσθετο πρόβλημα από την φωτιά που εκδηλώθηκε κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής στο Πολύκαστρο και ευθύνονται για πρόσθετες καθυστερήσεις.
Οι Ιταλοί, σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, επενδύουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Ελλάδα, παρά τα προβλήματα που έχουν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι, επειδή διαβλέπουν τις προοπτικές ανάπτυξής τους.
Οι ελλείψεις των υποδομών βελτιώνονται και μάλιστα, με την παράδοση ως τα μέσα Νοεμβρίου του νέου τμήματος ‘Τιθορέα- Λιανοκλάδι’ ( ηλεκτροκίνηση σε διπλή γραμμή), η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα συντομεύσει κατά μία ώρα και θα γίνεται σε 4,5 ώρες. Πέραν αυτού, η ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να κάνει προσλήψεις προσωπικού και ειδικά μηχανοδηγών, ενώ θα έχει την δυνατότητα να φέρει και πρόσθετο τροχαίο υλικό αλλά και να επιδιορθώσει βαγόνια και μηχανές που μπορούν να επισκευασθούν αλλά μένουν εκτός κίνησης (υπολογίζονται περισσότερα από 2.000 όταν σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ νοικιάζει και χρησιμοποιεί μόλις 1.162).
Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλωστε, ανοίγει και ο δρόμος πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ, εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης του τροχαίου υλικού των 
ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ FERROVIE
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ
ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ FERROVIE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 08:01 | από Άννη Καρολίδου
Aνάπτυξη του εμπορευματικού έργου παρά τα προβλήματα που έχουν υποδομή και τροχαίο υλικό. Νέες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό.
Την ερχόμενη Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου, στην Κέρκυρα, πρόκειται να μπούνε οι τελικές υπογραφές και να περάσει η δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πλήρη ιδιοκτησία της ιταλικής Ferrovie delo stato Italiane, ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Φίλιππος Τσαλίδης.
Με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 82η ΔΕΘ, ο κ. Τσαλίδης και ο πρόεδρος της Εταιρείας κ. Παναγιώτης Θεοχάρης παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου, στη φάση που ο σιδηροδρομικός μεταφορέας γυρίζει σελίδα και περνάει από τον έλεγχο και τη διαχείριση του δημοσίου στον ιδιώτη επενδυτή και στο μάνατζμεντ των δυναμικά αναπτυσσόμενων ιταλικών σιδηροδρόμων, που σχεδιάζει στα επόμενα χρόνια να υλοποιήσει στην Ελλάδα περί τα 500 εκατ. ευρώ επενδύσεις.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε αυτές τις λίγες ημέρες που απομένουν μέχρι την υπογραφή που θα σφραγίσει την αποκρατικοποίησή της, «τρέχει» για να προλάβει την ολοκλήρωση διαδικασιών (σ.σ.  οικονομικές καταστάσεις μετάβασης), ενώ παράλληλα έχει να διαχειριστεί την αυξημένη εμπορευματική κίνηση από το Ικόνιο προς την Ειδομένη, αλλά και το πρόσθετο πρόβλημα από την φωτιά που εκδηλώθηκε κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής στο Πολύκαστρο και ευθύνονται για πρόσθετες καθυστερήσεις.
Οι Ιταλοί, σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, επενδύουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Ελλάδα, παρά τα προβλήματα που έχουν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι, επειδή διαβλέπουν τις προοπτικές ανάπτυξής τους.
Οι ελλείψεις των υποδομών βελτιώνονται και μάλιστα, με την παράδοση ως τα μέσα Νοεμβρίου του νέου τμήματος ‘Τιθορέα- Λιανοκλάδι’ ( ηλεκτροκίνηση σε διπλή γραμμή), η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα συντομεύσει κατά μία ώρα και θα γίνεται σε 4,5 ώρες. Πέραν αυτού, η ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να κάνει προσλήψεις προσωπικού και ειδικά μηχανοδηγών, ενώ θα έχει την δυνατότητα να φέρει και πρόσθετο τροχαίο υλικό αλλά και να επιδιορθώσει βαγόνια και μηχανές που μπορούν να επισκευασθούν αλλά μένουν εκτός κίνησης (υπολογίζονται περισσότερα από 2.000 όταν σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ νοικιάζει και χρησιμοποιεί μόλις 1.162).
Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλωστε, ανοίγει και ο δρόμος πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ, εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης του τροχαίου υλικού των σιδηροδρόμων. 

Σε αναμονή του Πολύκαστρο - Ειδομένη
Όπως είπε και ο κ. Θεοχάρης, η εμπορευματική κίνηση από Θεσσαλονίκη προς FYROM αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά όταν την άνοιξη του 2018 ολοκληρωθεί το έργο αναβάθμισης στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, αλλά και όταν αντιμετωπιστεί η καθίζηση της σιδηροδρομικής γέφυρας στο Γαλλικό ποταμό.
Αν και ακόμη δεν έχουν κλείσει οι οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2017, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένει σημαντική αύξηση εσόδων στις εμπορευματικές μεταφορές καθώς για την εξυπηρέτηση φορτίων της Cosco φεύγουν 36 τραίνα το μήνα, ενώ πρόσθετη κίνηση έδωσαν και φορτία για τον αγωγό ΤΑΡ.
Από Θεσσαλονίκη η εμπορευματική κίνηση είναι περιορισμένη, λόγω των προβλημάτων της γραμμής προς Ειδομένη, ενώ αφορά κυρίως γενικό φορτίο και καύσιμα.
Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέμεινε ότι παρά τα προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου, το επίπεδο ασφαλείας του είναι υψηλό κρινόμενο με ευρωπαϊκά στάνταρτς, ενώ είπε ότι αναμένεται από την  F.S., να φέρει ουσιαστικές αλλαγές καθώς είναι ο πρώτος σε επενδύσεις όμιλος σιδηροδρόμων στην Ευρώπη , δεύτερος σε όγκο και με τεράστια τεχνογνωσία.
Ψηφιακές υπηρεσίες και ειδικές εκπτώσεις
Με την ευκαιρία της 82ης ΔΕΘ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει και την νέα υπηρεσία που θα είναι διαθέσιμη στο επιβατικό κοινό, που θα μπορεί από το κινητό τηλέφωνο να εκδίδει εισιτήριο από οποιοδήποτε σημείο.
Μέσω της νέας εφαρμογής οι επιβάτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα εισιτήριά τους σε εφαρμογές πορτοφολιού, σε μορφή passbook, έχοντάς τα διαθέσιμα ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός σύνδεσης  (offline).
Τέλος Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή έκδοσης εισιτηρίων για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν συσκευές οι οποίες λειτουργούν με λογισμικό IOS (συσκευές apple).
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια θα εκδίδονται από τις εφαρμογές και την ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας.
Ο έλεγχος των εισιτηρίων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα γίνεται με νέες συσκευές που θα έχει στη διάθεσή του το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ηλεκτρονικά πάνω στην αμαξοστοιχία και θα παρέχεται η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου από κλειστούς σταθμούς και πάνω στο τραίνο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Τη νέα εφαρμογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορούν να την “κατεβάσουν” οι επιβάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν λογισμικό Android από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.trainose.passenger
Επίσης, η Εταιρεία παρέχει ειδικές εκπτώσεις για πολλαπλές διαδρομές αλλά και σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιβατών.

www.voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου