Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Προαστιακός Αθήνας: Από τον Νοέμβριο ηλεκτροκίνητα τρένα μέχρι τον Πειραιά


Προς ολοκλήρωση οδεύουν τα έργα εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό τμήμα Πειραιάς-Αθήνα. Τα έργα που ξεκίνησαν πριν από περίπου 2 χρόνια έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και τις επόμενες ημέρες όπως μαθαίνει το
ypodomes.com ξεκινούν κάποια δοκιμαστικά δρομολόγια για να εξασφαλιστεί η λειτουργικότητα και ασφάλεια του έργου.


Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές από τα τέλη Νοέμβριο θα μποροούν να ξεκινήσουν κανονικά τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου. Με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, επιτυγχάνεται για πρώτη φορά η συνολική λειτουργία του δικτύου του Προαστιακού της Αθήνας.

Αν δεν υπάρξει κάποια συγκλονιστική αλλαγή, τα δρομολόγια των Προαστιακών τρένων θα ξεκινούν από εκεί. Σήμερα ως αφετηρία υπάρχει μόνο το δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα. Ερώτημα υπάρχει σχετικά με την επάρκεια οδηγών, τρένων αλλά και προσωπικού στους σταθμούς μέχρι την Αθήνα, καθώς δεν υπάρχει εγκατεστημένη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Το σημαντικότερο όλων είναι η απευθείας σύνδεση του Λιμανιού του Πειραιά με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος που θα σημάνει και την αναβάθμιση του σταθμού στο μεγάλο λιμάνι της πόλης και μάλιστα τουλάχιστον 4 χρόνια νωρίτερα από το Μετρό (η γραμμή 3 επεκτείνεται μέχρι τον Πειραιά και η ολοκλήρωση των έργων εκτιμάται για το 2021).

Να θυμίσουμε ότι ηλεκτροκίνηση αποκτούν οι σταθμοί Πειραιά, Λεύκα, Ρέντης, Ταύρος, Ρουφ. Το νέο πλέγμα δρομολογίων αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον από την ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ κυρίως για την πύκνωση των δρομολογίων στο αστικό τμήμα του δικτύου που μπορεί να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες επιβάτες, ειδικά τις ώρες αιχμής. Να διευκρινίσουμε ότι η Αθήνα είναι από τις ελάχιστες πόλεις στην Ευρώπη με τη συμμετοχή και δημόσιου (ΟΑΣΑ με ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και ιδιωτικού φορέα παροχής συγκοινωνιών (ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον Προαστιακό).

www.ypodomes.com - Νίκος Καραγιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου