Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε την δημοπράτηση για την Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων.

Ακόμα ένα βήμα έγινε για να δημοπρατηθεί το μεγάλο έργο για τη Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων. 
Στις 14 Νοεμβρίου με απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ εγκρίθηκε η διακήρυξη του έργου που θα έχει επίσημο τίτλο
...«ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΤΡΑΠΛΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΣΣΑ) ΕΩΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ». Στην ίδια απόφαση εγκρίθηκε η ένταξη του έργου στον προγραμματισμό δημοπράτησης έργων της εταιρείας και η προσθήκη όρων για την εξασφάλιση της ειδικής εμπειρίας στην υλοποίηση έργων Υποδομής, Επιδομής και Ηλεκτροκίνησης.

Όπως επισημαίνεται στην απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ "η ως άνω Διακήρυξη θα αποσταλεί προς δημοσίευση, μετά την εξασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου με την εγγραφή του στο Π.Δ.Ε". Να θυμίσουμε πως το έργο έχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση από το Connecting Europe Facilities (CEF), χρηματοδοτικό εργαλείο της Κομισιόν ύψους 40.363.249 ευρώ για την κατασκευή της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων μήκους 3,1χλμ που αποτελεί την υπογειοποίηση του τμήματος Αθήνα-3 Γέφυρες με τετραπλή γραμμή και στο οποίο αναμένεται να πέσουν οι σχετικές υπογραφές προς το τέλος του έτους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 109εκ.ευρώ. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται σε ορίζοντα τριετίας ενώ είναι σημαντικό να αναφερθεί πως σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com καθ`όλη τη διάρκεια των έργων η σημερινή γραμμή θα συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα.

Να θυμίσουμε ότι μέσω CEF χρηματοδοτούνται και κατασκευάζονται σήμερα τα 2 μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, η ολοκλήρωση του Τιθορέα-Δομοκός και η υποδομή στο Ροροδάφνη-Ψαθόπυργος και Ψαθόπυργος-Ρίο.

Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διχοτομείται η σιδηροδρομική ασφάλεια θα επιτευχθεί κατά 100% μηδενίζοντας την επαφή του τρένου με οχήματα και πεζούς και στη θέση των γραμμών καθώς δεν θα λειτουργούν πλέον ισόπεδες διαβάσεις ενώ τα τρένα είτε υπεραστικά, είτε προαστιακά θα κινούνται με ταχύτητα και ασφάλεια. 

Στη θέση της γραμμής θα γίνει ανάπλαση με πάρκα, ποδηλατόδρομους που θα αναβαθμίσει με τη σειρά της την γενικότερη εικόνα της περιοχής. Το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα του Δήμου Αθηναίων αλλά και φορέων-κατοίκων της περιοχής και της σιδηροδρομικής οικογενείας εδώ και μια δεκαπενταετία.

Το σύνολο του έργου είναι 2,36χλμ εκ των οποίων τα 1.440 μέτρα θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα ενώ τα υπόλοιπα θα είναι η άνοδος προς την επιφάνεια. Πρόκειται για έργο που πρέπει να εκτελεστεί με χειρουργική ακρίβεια γιατί στη διαδρομή του συναντά τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ και περνά πάνω από τη σήραγγα της Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας. 


 Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου