Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Νέα τρένα ...από τα παλιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Νέα τρένα ...από τα παλιά φέρεται να φέρνει η Ferrovie για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή από την αρχή της νέας χρονιάς θα φέρει τροχαίο υλικό από την Ιταλία και συγκεκριμένα από
τη σειρά Frecciabianca η οποία χρησιμοποιεί 3 συγκεκριμένους τύπους τρένων.

Όπως λένε στελέχη των φίλων του Σιδηρόδρομου στο ypodomes.com αλλά και η ιστοσελίδα των μηχανικών του ΟΣΕ αναφέρουν πως από αυτούς τους 3 τύπους μόνος ένας ταιριάζει με την ηλεκτροδότηση που χρησιμοποιεί ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. Τα Frecciabianca είναι μια υπηρεσία τραίνων υψηλής ταχύτητας που ξεκίνησε το 2011. Τα τραίνα που καλύπτουν αυτά τα δρομολόγια είναι τα ακόλουθα: α) τα Frecciabianca ETR.460, β) τα Frecciabianca E.414 ηλεκτράμαξες που είναι κατασκευασμένες για δίκτυο ηλεκτροκίνησης με συνεχές ρεύμα 3000 V. Τέλος όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα mixanikosose.blogspot.gr, υπάρχουν και τα Frecciabianca E.402B που είναι ηλεκτράμαξες που είναι κατασκευασμένες για δίκτυο ηλεκτροκίνησης τόσο με συνεχές ρεύμα 3000 V, όσο και με εναλλασσόμενο ρεύμα 25.000Volt και άρα από την άποψη της τροφοδοσίας θα μπορούσαν να "εργαστούν" στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο

Δηλαδή όπως αναφέρουν αυτά τα τρένα δεν είναι συμβατά με το ρεύμα που χρησιμοποιείται για να κινηθούν στις ηλεκτροκινούμενες γραμμές της χώρας και χρειάζονται τεχνικές τροποποιήσεις για να μπορέσουν να δρομολογηθούν.

Το ερώτημα γίνεται ακόμα πιο νεφελώδες καθώς δεν είναι γνωστό πως θα κινούνται τα τρένα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός καθώς θα πρέπει να αλλάζει η ηλεκτρομηχανή με ντιζελομηχανή και ερώτημα είναι και πως θα γίνεται η ρευματοδότηση στα βαγόνια όταν δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνητη μηχανή.

Τώρα, εξίσου αγωνιώδες γίνεται το χρονικό περιθώριο για τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι καθώς αυτή την εποχή ηλεκτροκίνηση έχουμε μόνο μέχρι το Μενίδι (ΣΚΑ) και τμηματικά αναμένεται να δοθεί πρώτα το τμήμα μέχρι την Τιθορέα και ακολούθως η νέα διπλή γραμμή μέχρι το Λιανοκλάδι όπου αυτή την εποχή διεξάγονται δοκιμαστικά δρομολόγια.

Στόχος  είναι σε πρώτη φάση να εκτελείται το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4.30 ώρες και με την ολοκλήρωση και λειτουργία του τμήματος Λιανοκλάδι-Δομοκός να πέσει σε 3 ώρες και 25 λεπτά.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com (με πληροφορίες από την ιστοσελίδα mixanikosose.blogpspot.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου