Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Αυτή είναι η νέα σύνταξη για σιδηροδρομικό με βάση τον Νόμο Κατρούγκαλου

 Το στέκι της έλξης δημοσιεύει την πρώτη απόφαση απόδοσης κύριας σύνταξης στον σιδηρόδρομο με τον νέο τρόπο υπολογισμού και τον Νόμο 4387 του 2016.

Η περίπτωση αφορά συνάδελφο με 36 χρόνια και 10 μήνες προυπηρεσία (μηχανοδηγός), ο οποίος
συνταξιοδοτήθηκε τον Μάιο του 2016.

Στην πρώτη στήλη καταγράφεται (όπως και σε όλες τις αποφάσεις πλέον) το μικτό καταβαλλόμενο ποσό πρό φόρου, με τις προηγούμενες διατάξεις (πριν τις 13/05/2016).
Αυτό είναι στην περίπτωση μας 1339.51 Ευρώ (το έχουμε υπογραμμίσει)
Στην συνέχεια γίνεται η ανάλυση του ποσού της σύνταξης με βάση τον Νόμο 4387/2016
Αρχικά υπολογίζεται η Εθνική Σύνταξη στα 384 Ευρώ.
Κατόπιν γίνεται υπολογισμός (όπως είχε αναφέρει και το Σωματείο μας) του συνόλου των αποδοχών απο το 2002 και μέχρι το 2016, τα έτη ασφάλισης και τον συντελεστή αναπλήρωσης (που φτάνει στο 36.83%) ενώ λόγω των αυξημένων εισφορών των σιδηροδρομικών όλες αυτές τις δεκαετίες,ο επιπλέον συντελεστής αναπλήρωσης είναι 26.45% και άρα ο συνολικός συντελεστής αναπλήρωσης 63.28%.
 Το ποσό της ανταποδοτικής σύνταξης είναι 1783.25 Ευρώ και αν προσθέσουμε και την Εθνική τότε φτάνει στα 2150 Ευρώ (μεικτά).
Δείτε το  

Αυτή λοιπόν είναι η αλήθεια και η αλήθεια είναι ότι  υπάρχει αποκατάσταση της αδικίας σε όσους κατέβαλαν αυξημένες εισφορές,όπως είναι οι σιδηροδρομικοί που κατέβαλαν για πάνω απο 3 δεκαετίες εισφορές διπλάσιες απο αυτές του ΙΚΑ,τις οποίες εβλεπαν να εξανεμίζονται με τις οριζόντιες λογικές των τελευταίων 6 χρόνων.
Επαναλαμβάνουμε ότι έχουμε εις γνώσης ότι ο Νόμος 4387 μπορεί  να έχει επιφέρει απώλειες σε άλλες κοινωνικές ομάδες (θα πρέπει να εξεταστεί η κάθε περίπτωση για να δούμε την αλήθεια) αλλά για τους σιδηροδρομικούς τα αποτελέσματα του είναι  θετικά και σε καμία περίπτωση δεν είναι όσα ακούγονταν μήνες τώρα.

Σε όσους εκτόξευσαν λάσπη σε βάρος μας, σε αυτούς που μας είπαν μοιραίους και ψεύτες,στους σαλτιμπάγκους της σιδηροδρομικής συνδικαλιστικής κοινότητας, σήμερα -για άλλη μια φορά- δίνουμε μια ΑΚΟΜΑ αποστομωτική απάντηση.
Το στέκι της έλξης θα συνεχίζει να ενημερώνει ΕΓΚΥΡΑ και ΕΓΚΑΙΡΑ τους σιδηροδρομικούς.


Υ.Γ. Εκεί στην Ομοσπονδία, στην Κάνιγγος, θα βγάλετε καμιά ανακοίνωση να ενημερώσετε τους συναδέλφους ή μήπως έχετε αλλεργία με την αλήθεια. Ή μήπως ακόμα ασχολείστε με την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπαθώντας να αποπροσανατολίσετε τους σιδηροδρομικούς απο τα υπαρκτά προβλήματα που διογκώνονται καθημερινά λόγω  ΚΑΙ της αμορφωσιάς σας.

Υ.Γ.2 Καλοφάγωτα στον συνάδελφο που αφιέρωσε 37 χρόνια απο την ζωή του στον σιδηρόδρομο. Η εμπιστοσύνη που μας έδειξε για να ενημερώσουμε τους συναδέλφους είναι και η μεγαλύτερη ΑΠΟΔΕΙΞΗ για εμάς,για την σχέση που έχουμε αναπτύξει με τον σιδηροδρομικό κόσμο. Είναι χρήματα ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ μέχρι το τελευταίο Ευρώ και πληρωμένα μέχρι τελευταίας δεκάρας σε υψηλότατες εισφορές.
Υ.Γ.3  Σύμφωνα με τον Νόμο 4387,Θα υπάρξει επανυπολογισμός και των συντάξεων (με τον νέο τρόπο) που χορηγήθηκαν πριν το Μάιο του 2016 . Το ανώτατο  ποσό καταβαλόμενης  σύνταξης μέχρι 31.12.2018 ορίζεται στα 2000 Ευρώ ,με εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας (μετά τον νέο τρόπο υπολογισμού). Μετά την 1.1.2019 το ποσό πέραν των 2000 Ευρώ,καταβάλεται ολόκληρο και πάλι.
Υ.Γ.4 Πείτε και την αλήθεια για το εφάπαξ. Τι θα έπερνε κάποιος αν εφαρμόζονταν οι Νόμοι ΠΡΙΝ το 2015 και τι πέρνει σήμερα. (τα εφάπαξ καταβάλονται κανονικά και οι αδικίες έχουν ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ)

4 σχόλια:

  1. 89 χιλιάρικα εφάπαξ λένε οι τελευταίες αποφάσεις.
    1650 σύνταξη καθαρά,λένε τα χαρτιά.
    Τον μαντηλάκια τον Κατρούγκαλο,πολλοί έβρισαν στα μπαλάστρα.
    Τώρα βλέπω να του κάνουν άγαλμα.
    Αλήθεια περιμένετε η ΠΟΣ να πεί όλα αυτά στους σιδηροδρομικούς;
    Αυτοί είναι για το θεαθήναι και την πάρτη τους.
    Καλή χρονιά με υγεία σε όλους.
    ΝΕΜΕΣΙΣ θα είναι ο Σεπτέμβρης του 2019.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΓΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΦΟΡΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά είστε αμετανόητοι ή πουλάτε κουτόχορτο.
    Αυτός που βγήκε στην σύνταξη μέχρι τον Μάη του 2016 είχε τις ίδιες αποδοχές με αυτόν που βγαίνει και σήμερα απο το 2002 μέχρι το 2016.
    Η διαφορά στην σύνταξη προκύπτει επειδή η Κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ την οποία στήριζε και ο Καραμανλής επέβαλαν οριζόντιες περικοπές και οι συντάξεις πλέον δεν ήταν ανταποδοτικές.
    Δεν λέω για την 13η κ 14η σύνταξη που κατήργησε με Νόμο η Κυβέρνηση που συμμετείχε ο playstation.
    Λέω για τις συντάξεις.
    Αυτός που βγαίνει σήμερα στην σύνταξη με αυτόν που συνταξιοδοτήθηκε πριν τον Μάιο του 2016,-ανεξαρτήτως ειδικότητας-έχει διαφορά στην σύνταξη 30% γιατί ο Νόμος 4387 είναι ανταποδοτικός.
    Το έγκλημα με το εφάπαξ,το Νόμο Βρούτση που επίσης ψήφισε ο playstation,το πρόλαβε η σημερινή Κυβέρνηση και ευτυχώς δεν εκδόθηκε κανένα εφάπαξ με τον τύπο που προέβλεψε η Εθνοσωτήριος του αετού,του Μπένυ και του playstation.
    Γιατί αν είχε εκδοθεί έστω και ένα,σήμερα θα έκλαιγε κόσμος και οι δικηγόροι θα είχαν υποθέσεις για άλλα 10 χρόνια.
    Ζητήστε και συγνώμη κάποιοι απο το Δίκτυο Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών.
    Ότι γράψανε για τον νέο τρόπο υπολογισμού,ίσχυσε μέχρι κεραίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τώρα που θα βρεί συνταξιούχους μηχανοδηγούς ο βαστάζος - έκανα καριέρα κουβαλώντας τσάντες στην Καρόλου-;
    Πολύς ο πόνος,λίγοι οι ώμοι για κλάμα.Τελειώνει και η περίοδος με τα "μαύρα".Σύντομα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή