Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

Ε.Σ.Α.Σ Ο εμπαιγμός συνεχίζεται

Δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της Ε.Σ.Α.Σ που δραστηριοποιείται στον χώρο της ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Μετά την κατάπτυστη επιστολή της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς το σωματείο μας και την καθολική καταδίκη της από όλα

Κοπή της πίτας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αύριο στις 1 το μεσημέρι στον 9ο όροφο στην Καρόλου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι Τρικαλινοί φίλοι του Σιδηροδρόμου συναντήθηκαν με τον υπουργό Μεταφορών

Με την ευκαιρία της επίσκεψης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπρίντζη στην Καρδίτσα, έγινε συνάντηση αντιπροσωπειών των Συλλόγων Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας με τον υπουργό.
Στην συνάντηση οι εκπρόσωποι των συλλόγων ενημέρωσαν τον κ. Σπρίντζη αναλυτικά για

Σοβαρό περιστατικό στην γραμμή Λάρισας - Βόλου

Σοβαρό περιστατικό είχαμε πριν απο λίγο σε τοπικό δρομολόγιο της γραμμής Λάρισας - Βόλου όταν στο ΜΑΝ που εκτελούσε την αμαξοστοιχία 1570

Ασφαλιστικό SOS. Βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού η ανεργία οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης και οι χαμηλοί μισθοί

Σοκ και δέος για τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους προκαλούν τα στοιχεία της επιστημονικής μελέτης των Σάββα Ρομπόλη και Βασίλη Μπέτση για την απασχόληση και τις συντάξεις, η οποία ήρθε στο φως της δημοσιότητας, που μιλάει για αναπόφευκτη μείωση των συντάξεων τουλάχιστον 30%. Και τούτο διότι,

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάνε πλέον!!!!

Είναι πραγματικά να απορεί κανείς.
Να απορεί με το θράσος και την αλαζονεία ορισμένων.
Ο Γιάννης Βρούτσης υπεύθυνος της ΝΔ στα εργασιακά (και άρα υπεύθυνος για την διπλή μείωση που υποστήκαμε στο μισθολόγιο το 2013) μας θυμίζει τις διαθέσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Αφού έκοψαν μισθούς  και συντάξεις, αφού

Ανακοίνωση Σ.Σ. Πελοποννήσου για δικαστικές διεκδικήσεις

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Με αφορμή για όσα ακούγονται από διάφορους παρατρεχάμενους για καταβολή αναδρομικών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε υπεύθυνα για το ποιες εκκρεμότητες υπάρχουν και αν υλοποιηθούν θα προκύψουν

To τρένο θα φτάσει στο Ρίο. Για την Πάτρα, θα δείξει. Τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης

Πριν από κάποια χρόνια, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο Μιχάλης Λιάπης το τρένο θα έφτανε στην Πάτρα το…. 2015.

Τα χρόνια πέρασαν και το τρένο δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στη Ροδοδάφνη. Οι αιτίες πολλές, όπως

Παρέμβαση ΠΟΣ-Σωματείων στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Παρέμβαση του Προεδρείου της ΠΟΣ και των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαμε στην σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.

Οι συνδικαλιστές μας 

Χρ. Σπίρτζης: «Δεν υπάρχει πρόθεση να πάρει σιδηροδρομική άδεια η ΓΑΙΑΟΣΕ,αν χρειαστεί θα πάρει ο ΟΣΕ"

Δεν υπάρχει κυβερνητική πρόθεση η ΓΑΙΑΟΣΕ να διεκδικήσει σιδηροδρομική άδεια, αναφέρει στο «Νewmoney» ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ξεκαθαρίζοντας τα όσα προηγήθηκαν με τις δηλώσεις της διοίκησης της κρατικής εταιρείας, τις προηγούμενες μέρες. «Αν χρειαζόταν το ελληνικό Δημόσιο, μία άδεια αυτή θα την έπαιρνε ο ΟΣΕ», υποστηρίζει

Ανακοίνωση ΠΟΣ για ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Με τη σφραγίδα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ η οποία συνεχίζει τη νεοφιλελεύθερη πολιτική των προηγούμενων Κυβερνήσεων επωλήθη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η πώληση αυτή, έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο της εκποίησης του εθνικού πλούτου και έπονται και άλλες όπως η

Προς σύγκρουση με τη Γερμανία;

Ένα ενδιαφέρον άρθρο απο τον Γιώργο Δελαστίκ για τις πολιτικές εξελίξεις στην παγκόσμια κοινότητα
Πληθαίνουν οι ενδείξεις – ενδείξεις, όχι αποδείξεις – ότι ο νέος Πρόεδρος των ΗΠΑ εξελέγη για να προσωποποιήσει την αναμέτρηση με το Βερολίνο. Να ηγηθεί δηλαδή ο Ντόναλντ Τραμπ ενός

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

«Σκληρό παζάρι» για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Άγονες γραμμές και παράνομες ενισχύσεις το «κλειδί» για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ.

Αλλάζουν μέρα με τη μέρα τα δεδομένα στην εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλικούς Σιδηρόδρομους, οι οποίοι ξεκαθαρίζουν ότι επιθυμούν να πάρουν μόνο το σιδηροδρομικό έργο απαλλαγμένο τόσο από το τροχαίο υλικό όσο

Συνεδρίαση ΔΣ ΠΕΠΕ - Ημερήσια Διάταξη

 Την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 13.30 στην αίθουσα VIP του επιβατικού σταθμού Θεσσαλονίκης θα συνεδριάσει το ΔΣ του Σωματείου μας με θέματα ημερήσιας διάταξης

Η χαμένη ευκαιρία των σιδηροδρόμων.

Οι υπηρεσίες μεταφορικών υπηρεσιών με σιδηρόδρομο βρίσκονται στη φάση απελευθέρωσης στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Αυτό ήταν γνωστό πριν από πολλά χρόνια. Κι όμως, η εξέλιξη βρίσκει την Ελλάδα σε αδυναμία. Και με πολλαπλά δυστυχήματα! Το πρώτο είναι ότι ο κρατικός οργανισμός του

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2017

Στις 31 Μαΐου οι μη δεσμευτικές προσφορές για το εμπορευματικό της ΓΑΙΑΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη

Στις 31 Μαΐου λήγει η προθεσμία της εκδήλωσης μη δεσμευτικών προσφορών για το εμπορευματικό κέντρο της ΓΑΙΑΟΣΕ, στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης, με επιδίωξη την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών στα τέλη του έτους.

Σύμφωνα με τη ΓΑΙΑΟΣΕ,

Ο Γ.Αλεξανδρής για τις τελευταίες εξελίξεις


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή του φίλου μας, μηχανοδηγού ΜΑΙ Γρηγόρη Αλεξανδρή για τις τελευταίες εξελίξεις στην έλξη ( και όχι μόνο). Μας λέει ο Γρηγόρης γράφοντας 

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Διαφάνεια στο Ρέντη (Μηχανοστάσιο ΜΑΙ)

Όπως πληροφορηθήκαμε μετά απο πολλά χρόνια και με ενέργειες του Προϊσταμένου ΜΑΙ -Κέντρικής και Νότιας Ελλάδας  συναδέλφου Γαργαλάκου Δημήτρη, δόθηκαν (ή πρόκειται) να δοθούν τα

Παραιτήθηκε η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα. Οι πιθανοί διάδοχοι

Την παραίτησή της υπέβαλλε η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα. Η κ. Πέρκα (πολιτεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ και συνδικαλίστρια στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, πρόσφατα έλαβε 300 ψήφους στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματος), όπως αποδείχτηκε,

Συνεδρίαση ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ημερήσια διάταξη

Όπως μας ενημέρωσε ο συνάδελφος Ζαβογιαννης Βασίλης εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ,την  Δευτερα συνεδριαζει το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με θέματα ημερήσιας διάταξης 

Επιτέλους, «μπήκε» η ηλεκτροκίνηση στο σ.σ. Αθηνών. Ηλεκτροκίνητα τρένα προς/από Αεροδρόμιο

Μετά από αρκετές…. περιπέτειες, εισήλθε η ηλεκτροκίνηση στον σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών, κατόπιν ενεργειών της ΕΡΓΟΣΕ.Η εταιρεία, με ανακοίνωσή της προς το

Η ΔΑΚΕ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά την παραίτηση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.
"Εκεί που μας χρωστούσανε, μας παίρνουν και το βόδι"...

      Στην πρόσφατα πραγματοποιηθείσα συνάντηση του προεδρείου του Σωματείου μας, με τον

Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

Ντροπή συνάδελφοι της ΔΑΚΕ Έλξης

Αποτελεί ντροπή και δείγμα του χαρακτήρα όσων εκπροσωπούν σήμερα την ΔΑΚΕ Έλξης.
Αποτελεί όμως και την μεγαλύτερη απόδειξη για την ζημιά που έχουν κάνει στον κλάδο ορισμένοι συνδικαλιστές που δίνουν κατευθηντήριες γραμμές για την στοχοποίηση με

Κοπή πίττας ΟΣΕ στην Πάτρα

​Πραγματοποιήθηκε χτες Τετάρτη 25-1-2017 η κοπή πίτας του ΟΣΕ στην Πάτρα.
Εν ενεργεία και συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί, παρευρέθηκαν στην

Το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών ανέλαβε ο υφ. Νίκος Μαυραγάνης. Το ΦΕΚ

Το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών ανέλαβε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.

Σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ, η ελληνική κυβέρνηση ανέθεσε στον υφυπουργό:

Κίνδυνος εκτροχιασμού της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Να εκτροχιαστεί κινδυνεύει και πάλι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξαιτίας ολιγωρίας του ελληνικού Δημοσίου. Αιτία η δυστοκία της ελληνικής κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να

Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η τοπική συνέλευση στο ΜΑΙ

Πολλά είχαν ακουστεί (και ακόμα περισότερα είχαν γραφτεί) για την "αγανάκτηση και την οργή" των μηχανοδηγών για τα νέα κυκλώματα εργασίας. Συνολικά πάνω απο 45 συνάδελφοι έδωσαν το παρών στην τοπική συνέλευση και

To ΤΑΙΠΕΔ προσπαθεί να μεταπείσει τους Ιταλούς για την ΕΕΣΣΤΥ. Στα 28 εκατ. το ετήσιο κόστος συντήρησης

Προσπαθώντας να μεταπείσει τους Ιταλούς της FS να μην αποχωρήσουν από το διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, το ΤΑΙΠΕΔ παρέτεινε, εκ νέου, την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στις 30 Ιουνίου.
Του Φώτη Φωτεινού

O Νίκος Κισκύρας για τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ

Ο συνάδελφος Νίκος Κισκύρας σε επιστολή του για τα κυκλώματα εργασίας και για το τι συνέβη στην τοπική γραμματεία του ΜΑΙ.
Συναδελφισες και συνάδελφοι.
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη για την απουσία μου από την γενική συνέλευση του κλάδου της έδρας μας ,όμως μια προ πολλών ημερών προγραμματισμένη υποχρέωση μου δεν

Ανακοίνωση της ΠΕΠΕ για την επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ιδιωτικοποίηση της.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας καταγγέλλει τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που με την επιστολή της στοχοποιεί

Στην τελική ευθεία η έγκριση της μαθητείας των 22 βοηθών μηχανοδηγού

Όπως πληροφορηθήκαμε απο το Προεδρείο του Σωματείου μας στην τελική ευθεία του βρίσκεται το θέμα της έγκρισης της μαθητείας των 22 βοηθών μηχανοδηγού. 
Εντός των επομένων ημερών θα έχουμε θετική εξέλιξη για το θέμα και άλλο ένα ζήτημα που απασχολεί τον κλάδο μας θα κλείσει.

Οι πρώτες (έμμεσες) αιχμές Χρ. Σπίρτζη για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους Ιταλούς της FS

Την πρώτη του δήλωση, μετά την υπογραφή πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS, οι οποίοι εξήγγειλαν επενδύσεις 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό, έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, στο πλαίσιο επιθεώρησης εργοταξίων της ΕΡΓΟΣΕ σε Κιάτο και Ξυλόκαστρο.

Γιατί ο ΟΣΕ δεν μπορεί να «ζήσει» χωρίς άδεια για μεταφορές

Ένα ενδιαφέρον άρθρο ...
Ως μέγα ολίσθημα και αμαρτία η οποία δεν ξεπλένεται ούτε με...δέκα ολονυκτίες στην Πλατεία Κολοκοτρώνη εμφανίζεται η πρόθεση του ΟΣΕ να ζητήσει σιδηροδρομική άδεια, ενώ πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Θα διαταραχθούν δήθεν

25 Γενάρη 2013 ...Επιστρατεύονται οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες...

To στέκι ψάχνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και θυμάται,γιατί κανείς μας δεν πρέπει να ξεχνά.
4 χρόνια πριν, στις 25 Γενάρη 2013 βρισκόμαστε στην εφαρμογή του 2ου μνημονίου, 13ος και 14ος μισθός κόβονται οριστικά,ενώ η δεύτερη μείωση του 25% εφαρμόζεται στο μισθολόγιο μας και οι

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

Στόχος μέχρι το τέλος του 2017 να είναι έτοιμη η νέα σιδηροδρομική γραμμή από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη

Μετατίθενται στις 30/6 οι δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ

Μετατίθεται για τις 30 Ιουνίου η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για την ΕΕΣΣΤΥ.
Το ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε σε παράταση

Στην εκπαίδευση των 22 βοηθών μηχανοδηγού κ στις θέσεις εργασίας αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στην εκπαίδευση των 22 βοηθών μηχανοδηγού και στο μέλλον των εργαζομένων αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοχάρης κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην εκδήλωση της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΟΣ.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε πως το διάστημα που απομένει θα πρέπει να 

Η απόφαση για του Υ.Ε. στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το Σωματείο μας αθόρυβα και αποτελεσματικά επέλυσε ένα θέμα που απασχολούσε 5 μηχανοδηγούςΔημοσιεύουμε την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ -τήρησε η Διοίκηση την δέσμευση της- προς ενημέρωση των συναδέλφων ενώ σε επικοινωνία

Ο Θεσσαλικός για την επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

"Διαβάζοντας την επιστολή - απάντηση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σωματείο των συναδέλφων μας της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ μένει κανείς έκπληκτος όχι μόνο για τις ανακρίβειες, αλλά και για τις απειλές που δέχονται οι εργαζόμενοι για την εργασία που προσφέρουν καθημερινά.
Αυτούς που όλο το 24ωρο και όλο

Διττή Εκπαίδευση (νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. που απευθύνεται σε μαθητευόμενους τεχνίτες)


Όπως φαίνεται στην ανακοίνωση, ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τις 3 πρώτες σιδηροδρομικές ειδικότητες. Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στη σχολή του ΟΣΕ στον Ρέντη και στην σχολή της ΕΕΣΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη, για 2 χρόνια, θα εργάζονται παράλληλα στα αντίστοιχα εργοστάσια και μηχανοστάσια. 4 τμήματα των 20 ατόμων. Οι αιτήσεις έως

O κομβικός ρόλος της Υπηρεσίας Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΜΕΚ)


Μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Σωματείου μας το τελευταίο διάστημα, αποτέλεσε η ικανοποίηση του αιτήματος για την δημιουργία της Υπηρεσίας Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΜΕΚ). Μετά απο 

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συναδέλφισσες συνάδελφοι                  
Η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης- πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδεύει προς στο τέλος.
Πράξη 1η :

Ανακοίνωση της Ε,Σ.Α.Σ. ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Ανήμερα της απόφασης του ελεγκτικού συνεδρίου για την έγκριση πώλησης της εταιρείας στους Ιταλικούς σιδηροδρόμους και λίγες ημέρες μετά την απόφαση αναστολής των δρομολογίων λόγω κακοκαιρίας και την πλήρη κατάρρευση

Σύμφωνο Κατανόησης ΕΡΓΟΣΕ – RZD International

Την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου υπογράφτηκε στη Μόσχα Σύμφωνο Κατανόησης ανάμεσα στην ΕΡΓΟΣΕ και την RZD International.


To Σύμφωνο  αφορά τη συνεργασία των 2 εταιριών για υλοποίηση από

Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί ΟΣΕ και οι τεχνολόγοι για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με την υπογραφή της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ολοκληρώνεται μία προσπάθεια που ξεκίνησε με τον κατακερματισμό του ΟΣΕ σε μικρότερες Εταιρείες, την απαξίωσή τους και εν συνεχεία την πώλησή τους. 
Δυστυχώς παρά το γεγονός ότι

Η μοναξιά της αθλήτριας στο βάθρο

Η 19χρονη Νίκη Πίτα είναι η πρώτη Ελληνίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια πυγμαχίας και κόρη της συναδέλφου βοηθού μηχανοδηγού Αγάπης Γαβαλά. Tα κατάφερε με τα χρήματα των γονιών της. 
Στις 9 Αυγούστου, η Νίκη

Προτεραιότητα, η βελτίωση των υπηρεσιών τόνισε ο Ρενάτο Μαντσοντσίνι

Επενδύσεις 500 εκ Ευρώ ενώ...οι Ιταλοί γνώριζαν τι συμβαίνει τους τελευταίους μήνες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς ήταν σε συνεχή επικοινωνία με το ΤΑΙΠΕΔ! Ωστόσο τονίζει ότι στην Διοίκηση θα τοποθετηθούν και νέα στελέχη που θα μεταφέρουν την εταιρική κουλτούρα των Ιταλών. Διαβάζουμε την συνέντευξη >

Χρονιά-ορόσημο για εμάς είναι το 2018, οπότε

Για την μάχη των συναδέλφων στον Παλαιοφάρσαλο τις μέρες της κακοκαιρίας

Το στέκι της έλξης θέλει να απευθύνει ΔΗΜΟΣΙΑ ένα ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους που εργάστηκαν στον Παλαιοφάρσαλο τις μέρες της κακοκαιρίας. Κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες και με χιόνι που για μέρες

Η +ΣυνΕξέλιξη για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συνάδελφοι,συναδέλφισες
Στις 18 Ιανουαρίου ολοκληρώθηκε η πολιτική απόφαση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Πολιτική απόφαση που

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Προς επίλυση το θέμα με τα υπόλοιπα κανονικής άδειας και ρεπό

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε, το θέμα με την πληρωμή των υπολοίπων κανονικών αδειών και αναπαύσεων προηγούμενων ετών βρίσκεται στην τελική του ευθεία και αυτήν την εβδομάδα θα έχουμε ενημέρωση απο την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού. Υπενθυμίζουμε ότι 

Ισότητα-ισονομία-διαφάνεια-δικαιοσύνη στην εργασία


Να προχωρήσουμε μπροστά...
Το στέκι της έλξης δημοσίευσε το κύκλωμα εργασίας στο ΜΑΙ στα πλαίσια της ενημέρωσης των μηχανοδηγών. Με αφορμή τις αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας θα 

To νέο κύκλωμα εργασίας στο ΜΑΙ

Δημοσιεύουμε το νέο κύκλωμα εργασίας στο ΜΑΙ προκειμένου να ενημερωθούν οι συνάδελφοι.Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας αναρτήθηκε και σε στάλθηκε και στους συναδέλφους που έχουν  δηλώσει mail πριν απο λίγο.ΚΛΙΚ ΕΔΩ το κύκλωμα εργασίας.

Οι Ιταλοί της FS «γυρνούν την πλάτη» στην ΕΕΣΣΤΥ. Κίνδυνος σοβαρών επιπλοκών

Αυτό που ακουγόταν τις τελευταίες ημέρες στην σιδηροδρομική αγορά, επιβεβαιώθηκε με το πιο επίσημο τρόπο: Οι Ιταλοί της FS «γυρνούν την πλάτη» στην ΕΕΣΣΤΥ, κάτι το οποίο εκτιμάται ότι θα επιφέρει σοβαρές επιπλοκές.

Μια άποψη που αξίζει προσοχής,για την ίδρυση νέας Δημόσιας Σιδηροδρομικής Εταιρείας

Ένας απο τους τακτικούς αναγνώστες μας (αν και άγνωστος σε εμάς καθώς χρησιμοποιεί λσμο Google για να σχολιάζει ) έγραψε το παρακάτω σχόλιο για το θέμα της ίδρυσης Κρατικής Σιδηροδρομικής Εταιρείας. Επειδή εξηγεί πολλές πτυχές αυτής της υπόθεσης το δημοσιεύουμε ως ανάρτηση.. Διαβάζουμε >
Τώρα βλέπουνε τα αρνητικά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Αλλά δεν ξέρουν να το ερμηνεύσουν,

Τα τρένα, τα χιόνια και η πραγματικότητα

Πληθαίνουν οι φωνές που τονίζουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ για το τι ακριβώς έφταιξε την 11η Ιανουαρίου.
Η κατεπείγουσα ένορκη διοικητική εξέταση την οποία ζήτησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης για όσα συνέβησαν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας, απέδειξε ότι:

Η ΠΕΣΟΣΕ για την επιστολη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ τις πολιτικές που εφαρμόζει η ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  απέναντι στους εργαζόμενους και μάλιστα με την απαξιωτική απάντηση σε

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

Απέσυρε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την πρόταση για συμφωνία για ώρες μηχανοδήγησης

Όπως ενημερωθήκαμε πριν απο λίγο η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέσυρε την πρόταση που κατέθεσε προς το Σωματείο μας για συλλογική συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Η άρνηση των ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ ακόμη και

Στο Βόλο ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ

Στο μηχανοστάσιο του Βόλου και στην τοπική συνέλευση των μηχανοδηγών για τα κυκλώματα εργασίας παρεβρέθη χτες ο συνάδελφος Γενιδούνιας.

Θέλοντας να 

Χωρίς κανένα αποτέλεσμα η συνάντηση της ΠΟΣ με το ΤΑΙΠΕΔ

Χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα πραγματοποιήθηκε χτες η συνάντηση της ΠΟΣ με το ΤΑΙΠΕΔ.

Στην συνάντηση 

Στα σκαριά νέα… κρατική σιδηροδρομική εταιρεία

Capital.gr και Kαθημερινή γράφουν για το θέμα....>
Μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πολύ σύντομα, μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασής της στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane να μην είναι δημόσια εταιρεία, ωστόσο ο δημόσιος χαρακτήρας από τις σιδηροδρομικές μεταφορές δεν θα πάψει να υφίσταται.
Και αυτό διότι το Δημόσιο,