Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Τεστ ασφαλείας σήμερα στη σήραγγα Καλλιδρόμου

 Ανεπίσημα εγκαίνια με Σπίρτζη τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου - Μέχρι τέλος Ιανουαρίου οι επιβατικοί συρμοί στη νέα γραμμή.

Το καθοριστικό τεστ ετοιμότητας και ασφάλειας της σήραγγας Καλλιδρόμου, που ενώνει τη νέα
γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι, πραγματοποιούν σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport το μεσημέρι της Παρασκευής 5 Ιανουαρίου, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΣΕ, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.


Το σενάριο περιλαμβάνει ατύχημα της επιβατικής αμαξοστοιχίας εντός της μεγαλύτερης σήραγγας των Βαλκανίων - που ξεπερνά τα εννέα χιλιόμετρα - και απεγκλωβισμό τραυματιών και επιβατών.
Μετά από τη διεξαγωγή της υποχρεωτικής άσκησης ετοιμότητας, η σήραγγα θα δοθεί τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου για δοκιμαστική διαδρομή με τραίνο, στο οποίο επίσημος επιβάτης θα είναι ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Το τραίνο θα ξεκινήσει από Τιθορέα στις 12 το μεσημέρι και θα καταλήξει στο Λιανοκλάδι. Μέχρι το τέλος του μήνα, υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα δοθεί η διπλή γραμμή στο επιβατικό κοινό, ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι θα χρησιμοποιείται ντιζελομηχανή.

Όπως είχε πει ο ίδιος ο υπουργός ελπίζουν μέχρι τα τέλη Απριλίου να έχει δοθεί λύση στην ηλεκτροδότηση εντός της σήραγγας ώστε μέχρι το Λιανοκλάδι  (από την Αθήνα και το ανάποδο), το τραίνο πλέον να κινείται ηλεκτροκίνητα. Στο Λιανοκλάδι θα αλλάζει και πάλι σε ντιζελομηχανή η οποία θα εξυπηρετεί μέχρι Παλαιοφάρσαλο, όπου και πάλι τα βαγόνια θα σέρνει ηλεκτρομηχανή.

Ο συνολικός σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει 106 χιλιόμετρα διπλής γραμμής (Τιθορέα - Δομοκός), όπου το τραίνο θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητες μέχρι 200 χιλιόμετρα την ώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου