Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Νέα πρόκληση απο την Ομοσπονδία, οδηγείται στην διάλυση με μαθηματική ακρίβεια

Με ευθύνη των συνδικαλιστών της Ομοσπονδίας,αυτή οδηγείται στην διάλυση καθώς σήμερα είχαμε  νέα πρόκληση της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών απέναντι στο Σωματείο Μηχανοδηγών - που σήμερα όμως απαντήθηκε- αφού η ΠΟΣ απέστειλε επιστολή
για θέματα πιστοποίησης χωρίς να έχει ενημερώσει την ΠΕΠΕ,ενώ ο παραιτηθείς Παρασκευόπουλος για το θέμα αυτό ΔΕΝ είχε καν την εξουσιοδότηση του Σώματος.

Ο Παρασκευόπουλος ΠΑΡΑΝΟΜΑ σήμερα συγκάλεσε ΔΣ της Ομοσπονδίας για την ερχόμενη Τρίτη 6 Φεβρουαρίου για να λύσει τα αδιέξοδα της προσωπικής πολιτικής του.
Δεν είναι δυνατόν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, να παραιτείται απο το βήμα στην διάρκεια της ομιλίας του και να συνεχίζει να ασκεί τα καθήκοντα του επειδή έτσι επιθυμεί. Πόση απαξίωση ακόμη αντέχει να προσδίδει στον θεσμό της Ομοσπονδίας, ο παραιτηθείς Πρόεδρος της;
Πλέον υπάρχουν σοβαρά θέματα ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ για τις ενέργειες του Παρασκευόπουλου, ο οποίος θεωρείται ΕΚΠΤΩΤΟΣ του αξιώματος, απο μέλη του ΔΣ της ΠΟΣ που άκουσαν τον ίδιο να παραιτείται  κ οδηγεί την Ομοσπονδία στην διάλυση, για να επιβιώσει ο ίδιος σε προσωπικό επίπεδο.
Την ίδια ώρα η συνδικαλιστική αλητεία του Παρασκευόπουλου ξεπερνά κάθε όριο,αφού αρνείται να δημοσιευτεί η σημερινη επιστολή των 3 μελών του ΔΣ της Ομοσπονδίας,στο επίσημο blog της,ζητώντας...έγκριση του Προεδρείου. ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ! 
Αρνείται ακόμα και την δημοσίευση του άρθρου του left.gr (Κλικ εδώ) γιατί...θέλει έγκριση απο το Προεδρείο!!!
Την ίδια ώρα ενημερώνει στην συνεδρίαση του Προεδρείου της ΠΟΣ για τις προσωπικές του κινήσεις,λες και αυτές ενδιαφέρουν κάποιο σιδηροδρομικό!!!!! Ενώ απειλεί και με μηνύσεις (ποιος; Ο ...Τάκης),το στέκι γιατί αποκαλύπτει τα πεπραγμένα του!! Λες και θα φοβηθούμε,το θερίο τον...Τάκη.!! (Όποτε θες εδώ είμαστε παραιτηθέντα Πρόεδρε της Ομοσπονδίας). 

Η επιστολή που έστειλε σήμερα η Ομοσπονδία για το θέμα των πιστοποιήσεων,αποδεικνύοντας ακόμα και στον πλέον καλοπροαίρετο ότι ό ρόλος της είναι τουλάχιστο ΥΠΟΠΤΟΣ (Ούτε το... protagon,gr να διαβάζαμε!).
Η επιστολή της ΠΟΣ > 

Με την επιστολή μας (αριθ.πρωτ. 39671/24-1-2018) σας ζητήσαμε να μεριμνήσετε ώστε να εφαρμοστεί η κείμενη Νομοθεσία στο ζήτημα που προέκυψε από το έγγραφο του ΟΣΕ σχετικά με την εκπαίδευση Μηχανοδηγών και Συνοδών στο νέο τμήμα ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΤΙΘΟΡΕΑ που πρόκειται σύντομα να δοθεί προς κυκλοφορία.
Σύμφωνα με την απάντησή σας, ότι πράττετε ό,τι είναι απαραίτητο για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών τηρώντας την κείμενη Νομοθεσία, προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:
Σύμφωνα με το ν.4408/2016, ΦΕΚ 135/Α/27-7-2016, όπου στο άρθρο 7 παρ.1 περίπτωση γ’ προκύπτει ότι αρμόδιος για τη εκπαίδευση όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το δίκτυο, είναι ο ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ όμως, δεν διαθέτει προσωπικό των ανωτέρω ειδικοτήτων. Πώς λοιπόν κάνει εκπαίδευση;
Έχει καταθέσει ο ΟΣΕ πίνακα εκπαιδευτών και εξεταστών προκειμένου να πιστοποιήσουν τους συναδέλφους μας των ανωτέρω κλάδων στο δίκτυο; Εάν διαθέτει, πότε εκπαιδεύτηκαν οι εκπαιδευτές στο νέο τμήμα γραμμής και από ποιόν;
Έχει καταρτιστεί πρόγραμμα εκπαίδευσης και πιστοποίησης του δικτύου στα νέα τμήματα γραμμής που παραδίδονται; Εάν έχει καταρτιστεί, πότε καταρτίστηκε και γιατί δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες;
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, εκπαιδευτές είναι οι Μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχει συνάψει σύμβαση ο ΟΣΕ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γι αυτό το αντικείμενο;
Είναι συμβατό οποιαδήποτε σιδηροδρομική επιχείρηση να πιστοποιεί τον εαυτό της και μάλιστα στο δίκτυο που αρμοδιότητα έχει μόνο ο διαχειριστής υποδομής δηλαδή ο ΟΣΕ;
Τι θα συμβεί στο μέλλον εάν αυτό εφαρμοστεί και από τις άλλες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις; 

Τα τελευταία χρόνια το συνδικαλιστικό κίνημα των σιδηροδρομικών συνεχώς επισημάνει με προτάσεις την αναγκαιότητα λειτουργίας της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας, πλην όμως οι διοικούντες δεν υλοποίησαν τις προτάσεις μας με αποτέλεσμα το πρόβλημα να παραμένει άλυτο.
Σας καλούμε άμεσα να δώσετε λύση, διαφορετικά θα επιβεβαιώσετε τις φήμες σύμφωνα με τις οποίες η δραστηριότητα αυτή εκχωρείται στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. -   



      Ο Πρόεδρος                            Ο Γενικός Γραμματέας 


           ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ              ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου