Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Καθυστερήσεις στην πώληση της Rosco(ΕΕΣΣΤΥ)

Κατά ένα μήνα θα καθυστερήσει η υποβολή προσφορών στον διαγωνισμό πώλησης της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/ Rosco).Η αποκρατικοποίηση της EΕΣΣΤΥ, φαίνεται να
μειώνεται το επίπεδο ανταγωνισμού. Η τσεχική Skoda Transportation φέρεται να έχει αποσυρθεί. Ετσι, η πώληση του 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ δείχνει ότι αποτελεί υπόθεση ενός παίκτη, της ιταλικής Ferrovie dello Stato Italiane.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τον αρχικό σχεδιασμό, οι Ιταλοί αποφάσισαν να διεκδικήσει την ΕΕΣΣΤΥ η θυγατρική εταιρεία της Ferovie στην Ελλάδα, ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την κίνηση αυτή είχε προαναγγείλει άλλωστε σαν ενδεχόμενο ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Φίλιππος Τσαλίδης.

Η μεταβολή αυτή εκτιμάται ότι ήταν και ο παράγοντας που οδήγησε στη νέα μετάθεση της ημερομηνίας διεξαγωγής του σχετικού διαγωνισμού.

Η νέα ημερομηνία που αποφασίσθηκε είναι στο τέλος ή στις αρχές του επόμενου μήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα καθυστέρηση προκλήθηκε εξαιτίας της αναγκαιότητας αλλαγής των εγγυητικών επιστολών.

Από την άλλη πλευρά, και οι Ιταλοί επενδυτές βλέποντας το μειωμένο ενδιαφέρον, είχαν κάθε λόγο να ζητήσουν τη μετάθεση της ημερομηνίας υποβολής των προσφορών, προκειμένου να λάβουν γνώση και για τις οικονομικές καταστάσεις του 2017. Παρά όμως τις επανειλημμένες καθυστερήσεις στην αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, αυτή αναμένεται να εξελιχθεί ομαλά. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει κάθε λόγο να διαθέτει τη δική της βάση συντήρησης και εκσυγχρονισμού του τροχαίου υλικού.

www.kathimerini.gr - Β. Μανδραβέλλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου