Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Χάθηκε κάθε ίχνος σοβαρότητας από το σύστημα του χτες

Κάθε ίχνος σοβαρότητας έχει χαθεί πλέον από το συστημα του χτες,(ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών).Ενόψει των εκλογών στα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ιδιαίτερα στην έλξη , βλέπουμε να εκτυλίσσονται απίστευτες καταστάσεις σε καθημερινό επίπεδο.
Μόλις χτες
ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ, έβγαλε ανακοίνωση κατηγορώντας μέλη του Προεδρείου του Σωματείου  μας οτι ...ήπιαν καφέ στου Ψυρρή με στελέχη της Rail Cargo!
Μάλιστα για πρώτη φορά (φανερά)στην ιστορία του, το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών λειτουργεί σαν εργοδοτική παράταξη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αφενός γιατί μόλις χτες για πολλοστή φορά στήριξε τα 9ωρα στα κυκλώματα του Προαστιακού Αθήνας ,αφετέρου γιατί ο γραφικός του εκπρόσωπος αναρωτιέται αν η ...Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζει ότι συνδικαλιστές πίνουν καφέδες με ανταγωνιστές της!
Μιλάμε πλέον για τους σύγχρονους εργοδοτικούς συνδικαλιστές που οι παλαιότεροι τους χαρακτήριζαν χαφιέδες.

Το πολιτικό συμπέρασμα

Είναι ξεκάθαρο σε όλους τους μηχανοδηγους ότι η λυκοσυμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ- ΠΑΜΕ δεν έχει πλέον κανένα πειστικό αφήγημα για να δικαιολογήσει την κοινή της κάθοδο στις εκλογες της ΠΕΠΕ. Αποκαλύφθηκε ότι μοναδικό κίνητρο αυτών των Παρα φύση συμμαχιων ήταν οι προσωπικές φιλοδοξίες του γραφικού κ του πρόσφατα  παραιτηθέντα εργοδοτικού συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ (ομοσπονδία)στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η τελευταία  ελπίδα τους -μετα τους συνταξιουχους που τελικά δεν πιστοποιήθηκαν -- ήταν η τριμερής του  Υπουργείου Εργασίας να ακυρώσει την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Και αυτή ωστόσο κατέρρευσε σαν χαρτινος πύργος μετά την πανωλεθρία που υπέστη το σύστημα του χτες, πανωλεθρία που παραδέχτηκε με ανακοίνωση της η ΠΟΣ.
Ενδεικτικό είναι ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  μέσω του γραφικού είχε παρουσιάσει την πρόταση του Αντιπροέδρου της ΠΟΣ συναδέλφου Ζαβογιαννη (να μην φτάσουν  στο Υπουργείο Εργασίας απέναντι σιδηροδρομικοί )ως ένδειξη αδυναμίας και φόβου  της +ΣυνΕξελιξης. Τελικά μόνο αυτό δεν συνέβαινε αφού η τοποθέτηση της ΠΕΠΕ για την νομιμότητα των συμφωνηθέντων επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά.
Η εικόνα όμως των συνδικαλιστών των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ (Ομοσπονδία) καθώς και του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ  απέναντι στο Σωματείο μας  , σόκαρε τους μηχανοδηγους , προκάλωντας ισχυρό ηλεκτροσόκ ακόμα κ σε φανατικούς πολέμιους της +ΣυνΕξελιξης.
Το μεγαλύτερο καλό που έκανε η τριμερής είναι ότι οι μηχανοδηγοί είδαν με τα μάτια  τους αυτά που υποπτεύονταν  χρόνια τώρα, δεκαετίες ολόκληρες.
Και αυτό πιστώνεται σε όσους στήριξαν την συμφωνία.

Η ΑΣΚΕ κ το ΠΑΜΕ

Η αντίδραση των διαχρονικών ψηφοφόρων της ΑΣΚΕ για την πολιτική της παράταξης τα τελευταία χρόνια (επιλογές του γραφικού) σε συναρτηση με την καθαρή θέση του ΚΚΕ ότι τα ψηφοδέλτια του κατεβαίνουν αυτόνομα στα συνδικάτα , μάλλον οδηγεί την ΑΣΚΕ σε αυτόνομη κάθοδο και τον γραφικό σε εκλογική αποστρατεία, αφού όπως ξαναγραψαμε δεν τολμά να κριθεί ως αυτόνομη συνδικαλιστική παρουσία μετά την προσωπική του αποτυχία το 2015 που οδήγησε την ΑΣΚΕ στο συνδικαλιστικό περιθώριο.

Η ΠΑΣΚ κ η ΔΑΚΕ

ΠΑΣΚ κ ΔΑΚΕ θα κατέβουν σε κοινό ψηφοδέλτιο 99%, παρα το ότι οι διαρροές στην κάποτε προοδευτική ή στην κεντροδεξιά παράταξη είναι σχεδόν καθημερινές, αφού οι μηχανοδηγοί δεν πιστεύουν αυτά που βλέπουν.

Το μοναδικό πλέον που έχει μείνει για να αντιπολιτεύονται αυτές οι παρατάξεις κ ιδιαίτερα το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών είναι η λάσπη.
Είτε  μιλωντας για καφέδες στου Ψυρρη, είτε για σουβλάκια στην Ομόνοια είτε για κρυφές συναντήσεις του Προεδρειου του  Σωματείου μας .
Για όλα αυτά θα κριθούν  σύντομα !

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου