Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Αποχαιρετηστήρια επιστολή Αλέξανδρου Βλαχογιάννη

Για κάθε πολίτη, κάθε εργαζόμενο και περισσότερο για κάθε πρόσωπο που συμμετέχει ενεργά στο δημόσιο βίο, υπάρχουν στιγμές που σημαδεύουν ξεχωριστά τη ζωή του.

Από την ηλικία των 19 ετών εντάχτηκα στο φοιτητικό-νεολαιίστικο κίνημα και στο
Κίνημα της πραγματικής ΑΛΛΑΓΗΣ που ενσάρκωσε με τις ιδέες και προτάσεις του ο αείμνηστος ηγέτης Ανδρέας Παπανδρέου. 

Στην πολιτική, κοινωνική, επιστημονική, επαγγελματική και υπηρεσιακή μου διαδρομή πορεύτηκα και πορεύομαι με αρχές και αξίες και με γνώμονα την συλλογικότητα, τη διαφάνεια,  την ισονομία, την ισοπολιτεία και τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.
Ως σταθμούς στην σαραντάχρονη διαδρομή μου στο δημόσιο βίο σταχυολογώ:
Την αποφοίτησή μου από το ΤΕΙ Αθήνας το 1980
Την πρόσληψή μου στον ΟΣΕ το 1985
Την εκλογή μου στη θέση του Προέδρου της Επιστημονικής Ένωσης των Μηχανικών ΤΕ(ΕΕΤΕΜ) το 1986 και την οικειοθελή αποχώρησή μου το 1996
Την ανάληψη καθηκόντων του Προέδρου του Δ.Σ της Ολυμπιακής Αεροπλοίας το 1994 και την παραμονή μου επι τέσσερα χρόνια σε αυτή τη θέση.
Την υποψηφιότητά μου στις βουλευτικές εκλογές του 2000 και του 2004 στο Νομό Μεσσηνίας, με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ.
Τη συμμετοχή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο των ΕΔΙΣΥ και ΟΣΕ τα έτη 2010-2011. 
Την επιλογή μου μετά από προκήρυξη, στη  θέση του Προϊσταμένου(Διευθυντή) της Διεύθυνσης Προμηθειών και Εφοδιασμού του ΟΣΕ το 2013.
Ενδιάμεσα και παράλληλα λειτούργησα σε αρκετές θέσεις,  δράσεις και θεσμούς του δημόσιου βίου όπως:
Εκπαιδευτικός επί τρία χρόνια στο ΤΕΙ Αθήνας και σχολές του ΟΑΕΔ
Πρόεδρος και Γραμματέας του Συλλόγου Μηχανικών ΤΕ ΟΣΕ
Μέλος του Συμβουλίου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης(ΣΤΕ)
Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας(ΕΣΥΠ)
Μέλος Επιτροπών Παρακολούθησης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Γ΄ΚΠΣ και του ΕΣΠΑ.
Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Προμηθειών Υψηλής Τεχνολογικής και Οικονομικής Αξίας(ΥΤΟΑ).
Συμμετοχή στην αντιπροσωπεία για την διαβούλευση και έκδοση της 89/48 Οδηγία της Ε.Ε(ΕΟΚ τότε).
Συμμετοχή ως εισηγητής σε επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε θέματα παιδείας-ανάπτυξης-μεταφορών κλπ.
Θέλω να πιστεύω πως στην πλούσια διαδρομή μου αποκόμισα θετικό πρόσημο και ουδέποτε απασχόλησα αρνητικά για πράξεις ή παραλείψεις,  στις σημαντικές θέσεις ευθύνης που κατείχα.
Μετά από 32, 5 και πλέον χρόνια ευδόκιμης θητείας μου στον ΟΣΕ που υπηρέτησα με σθένος και αφοσίωση, μετά από 35 και πλέον χρόνια συνολικού εργασιακού βίου κλείνει ακόμα ένας κύκλος-ίσως ο σημαντικότερος-και ανοίγει ο νέος της συνταξιοδότησης, που για τους ενεργούς πολίτες δεν σημαίνει και «αποστρατεία». Στη διάρκεια του εργασιακού μου βίου σε όποια θέση και αν βρέθηκα προσπάθησα  να προσφέρω τον καλύτερο εαυτό μου με συλλογικότητα και σεβασμό προς όλους, που μου ανταποδόθηκαν με περίσσεια καλοσύνη και εκτίμηση .
Θλιβερή παρένθεση η άθλια συμπεριφορά της απελθούσας εκτελεστικής διοίκησης του ΟΣΕ που για λόγους που μόνο εκείνη ανακάλυψε και ουδέποτε αποκάλυψε, έκρινε ως ανεπαρκή την λειτουργία μου στη Διεύθυνση Προμηθειών και Εφοδιασμού και ισχυριζόμενη πως «ασκώ  πλημμελώς τα διευθυντικά μου καθήκοντα επί μακρόν με κίνδυνο και άμεση ζημία του Οργανισμού»,  αποπειράθηκε να με παύσει  από τη θέση ευθύνης τον Αύγουστο του 2017, αλλά η ελληνική δικαιοσύνη με δικαίωσε και μου απέδωσε τη θέση στην οποία είχα νομίμως επιλεγεί. 
Νέα ήθη νέες συμπεριφορές και καθεστωτική αντίληψη της διοίκησης που διορίστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία καταστρατήγησε κάθε έννοια δικαίου, διοικητικής και ιεραρχικής έννομης στάσης.
Στην πολιτική, κοινωνική, επιστημονική, επαγγελματική και υπηρεσιακή μου διαδρομή δεν επέτρεψα με τις πράξεις και τη συμπεριφορά μου να υπάρξει ψεγάδι και να μου αποδοθεί οποιαδήποτε κατηγορία. Οι μοναδικοί που το αποτόλμησαν θα λογοδοτήσουν για την  πράξη, την παράνομη απόφαση   και τις ανυπόστατες κατηγορίες και συκοφαντίες τους.
Στη δύση του εργασιακού μου βίου είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΕΧΩ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και ΗΣΥΧΗ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ. 
Η ενασχόλησή μου με την πολιτική και τα κοινά με έκανε υλικά φτωχότερο, αλλά μου χάρισε ένα ανεξάντλητο πλούτο που είναι αυτός της κοινωνικής καταξίωσης και της αναγνώρισης της δράσης και της προσφοράς , που έθεσα στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου, του ΕΜΕΙΣ και όχι του ΕΓΩ.
 Μέγιστη επιβεβαίωση η στάση και η συμπεριφορά των συναδέλφων μου τόσο του ΟΣΕ όσο και των  Μηχανικών ΤΕ συνολικά και πανελλαδικά, των Μεσσηνίων συμπολιτών μου, του κοινωνικού μου περίγυρου, όλων εκείνων των πολιτών που αναγνωρίζουν τα θετικά και κρίνουν αυστηρά κάθε αρνητική μου πλευρά. Τους ευχαριστώ όλους. 
Σε αυτό το σύντομο απολογισμό θα ήθελα να ευχαριστήσω τους «απόντες» γονείς μου που με ανέχεια και δυσκολίες μου παρείχαν εφόδια για την κοινωνική και επαγγελματική μου ένταξη, την οικογένειά μου που στάθηκε αρωγός σε κάθε μου επιλογή επιτυχή ή ανεπιτυχή, τους συναδέλφους μου Πτυχιούχους Μηχανικούς ΤΕ που με ανέδειξαν επί σειρά ετών στο αξίωμα του Προέδρου της ΕΕΤΕΜ, το ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου που μου εμπιστεύτηκε θέση Προέδρου σε ΔΕΚΟ το 1994 και συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Νομού Μεσσηνίας το 2000 και το 2004, τους Μεσσήνιους συμπολίτες μου και τέλος τους συναδέλφους μου Σιδηροδρομικούς που μαζί πορευτήκαμε με επιτυχίες και αποτυχίες, με ικανοποιήσεις και απογοητεύσεις, για Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη και της κοινωνίας, που δυστυχώς παραμένει ανεκπλήρωτος στόχος.
Οι ενεργοί πολίτες δεν αποστρατεύονται. 
Υπόσχομαι και δεσμεύομαι να είμαι ΠΑΡΩΝ στους αγώνες και τις διεκδικήσεις των Σιδηροδρομικών, στους αγώνες και τις διεκδικήσεις των Μηχανικών ΤΕ, στους αγώνες των Μεσσήνιων συμπολιτών μου και του Ελληνικού Λαού για μια δίκαιη κοινωνία, για εκσυγχρονισμό του Σιδηροδρόμου, για την Ελλάδα της Ανάπτυξης και Προκοπής, Κυρίαρχης και Εθνικά Υπερήφανης χωρίς Μνημόνια και Επιτροπείες. 

                                   ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΠ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ
                                           Ενεργός Πολίτης

Ευχόμαστε στον φίλο και καλό συνάδελφο Αλέκο ότι καλύτερο στην νέα φάση της ζωής του. -= Το στέκι της έλξης
                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου